Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urban in Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urban in Brugge

    Beste forumleden,

    Voor school moet ik een tweeling fotograferen... Nu wou ik hier iets speciaals van maken!
    Dus zocht ik naar een speciale locatie, en zo ben ik tot een verlaten gebouw gekomen.
    Nu, ik weet wat het principe is van Urbex: search, find, shoot. Maar nu heb ik even echt niet de tijd om dit te doen (wegens veel andere foto-opdrachten), dus vraag ik toch om hulp! Weet er iemand een verlaten plaats in Brugge die ik goed zou kunnen gebruiken?

    Of heeft misschien iemand een ander idee? (de tweeling zijn beide wat aan de Goth kant ).

    Dank bij voorbaat!

    Groetjes
    Jasper

  • #2
    Re: Urban in Brugge

    goth's in een urbex locatie is niet echt iets nieuw of speciaal he

    ik zou eerder denken aan een superstrak modern interieur als je ze wat buiten hun habitat wil fotograferen.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Urban in Brugge

      Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      goth's in een urbex locatie is niet echt iets nieuw of speciaal he

      ik zou eerder denken aan een superstrak modern interieur als je ze wat buiten hun habitat wil fotograferen.
      Zat precies hetzelfde te denken. Misschien die tweeling eens meesleuren naar het nieuwe
      concertgebouw. Zal wel vloeken zijn met die Goths, maar een goeie vloek heeft vaak een
      grote zeggingskracht.

      Comment


      • #4
        Re: Urban in Brugge

        Oorspronkelijk geplaatst door Jasper1 Bekijk bericht
        Beste forumleden,

        Voor school moet ik een tweeling fotograferen... Nu wou ik hier iets speciaals van maken!
        Dus zocht ik naar een speciale locatie, en zo ben ik tot een verlaten gebouw gekomen.
        Niet echt speciaal, dat doet net iedereen en is dus meer traditioneel dan speciaal
        Zoals gezegd, zoek een lokatie die fel contrasterend is met je onderwerp, dat leverd de beste foto's op.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Urban in Brugge

          Hmmmm, dat idee van het concertgebouw vind ik zeker niet mis...
          Ik heb ook al een verlaten gebouw gevonden... Dus ik kan ze eigenlijk ook gewoon beide doen .

          Dankj voor de tips! Ik laat jullie nog weten hoe het geweest is! (en als ik het eens onder de knie krijg om foto's te posten post ik er misschien eens een paar!!)

          Comment


          • #6
            Re: Urban in Brugge

            In het Brugse ?
            Tweelingen ??
            Eeneiig ???
            Gothic's ????
            Dan zou ik toch niet meteen aan het concertgebouw denken ?????

            Ik denk dat ik je locatie ken. Er is beter.

            Comment

            Working...
            X