Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowedstrijd, 1000 euro te winnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotowedstrijd, 1000 euro te winnen

    Het Panathlon Stipendium 2011 is een fotowedstrijd rond het thema "ethiek in de jeugdsport".

    De fotowedstrijd richt zich naar:
    • de jongeren van de jeugdafdelingen (12/16-jarigen) van de Vlaamse sportclubs
    • leerlingen van het buitengewoon secundair onderwijs
    • leerlingen van de eerste vier jaren van het secundair onderwijs


    Elke categorie kan 1000 euro winnen!

    De wedstrijd richt zich in 2011 naar het thema: “ZOOM IN OP EMOTIE IN DE SPORT”.

    De deadline voor het indienen van foto('s) is 14 mei 2011.

    Meer informatie vind je hier.
    Onze jeugdsportclub zou graag een samenwerking willen aangaan met geïnteresseerde fotografen. De fotograaf krijgt het geld (als hij wint) en wij krijgen de nice pictures

    Info over onze sportclub: http://badminton.schellebelle.be/

  • #2
    Ben ik nu mis, of interpreteer jij die wedstrijd verkeerd? Uit wat jij hier citeert, meen ik te kunnen opmaken dat de foto's gemaakt worden door die jongeren.
    Maar ik kan ook compleet verkeerd zijn (zou niet de eerste keer zijn dat ik de bal compleet verkeerd sla )

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Fotowedstrijd, 1000 euro te winnen

      en misschien zitten er wel jongeren op BD die door dit item geinteresseerd zijn en gaan mee doen.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Fotowedstrijd, 1000 euro te winnen

        Ik zie nergens expliciet vermeld staan dat jongeren de foto's moeten maken? Bovendien kunnen ze dat toch nooit controleren... Jongeren vragen hulp aan ouderen, toch niks mis mee?
        De ideeën van wat er op de foto moet komen, kunnen wel van jongeren komen. Dus panathlon zet ons daarmee aan het denken over "sport en ethiek" en dus bereiken ze hun doel.
        Het technische gedeelte, dus de foto maken, besteden ze uit aan pro's. Moest ik als trainer zelf de kennis en het materiaal hebben zou ik het zelf doen.

        Comment

        Working...
        X