Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ballet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ballet






    Ja, ik weet dat het niet helemaal dat uitstraald wat het had moeten zijn.
    Maar de omstandigheden waren ook niet zo goed.
    Vanaf de 15de rij en met het aanwezige licht.
    Heeft iemand ervaring met dit soort opnamen in een theater en hoe kun je hier het beste foto's maken zonder flits?
    blompie
    Sony F717

  • #2
    Heb ook een 717 prima toestel maar heeft ook zijn beperkingen, het heeft wel een redelijke lichtsterke lens, maar het toestel heeft "maar 800iso".

    In zo' n omstandigheden is werken met een spupperlichtgevoelige lens(F0.4/1.8) en met (heel)hoge iso de enige mannier...

    PS, uw foto is toch niet zo slecht!!

    Comment


    • #3
      Met een beetje geluk mag 'm hier blijven staan
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

      Comment


      • #4
        Ik vind hem wel mooi. Ik maak de laatste tijd ook veel foto's in het theater (gewoonlijk met een CP5700 op ISO 400) en weet hoe moeilijk het is. Ook afgezien van de moeilijke omstandigheden vind ik de beweging mooi vastgelegd.

        ps. Welkom op BD. Het is wel de bedoeling dat je foto's gewoon in Showcase plaatst (of in Beoordeel mijn foto als je een specifieke vraag hebt).
        Mod: Verplaatsen maar
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Ik weet niet wat probleem jij met deze foto hebt maar ik heb er geen mee.
          De bewegingsonscherpte is hier zeer functioneel, ook de belichting eigen aan de show is op zijn plaats. Kortom, voor mij een geslaagde foto.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Vind ze ook "live" en goed.
            Laat me denken aan gistern die mevrop tv van 80+( ex balerina) en die zo kon doorbuigen en haar handen plat op de grond. manman ik 40 en graak ni meer met mijn vingertoppen tot de grond.
            Canon Powershot G3

            Comment


            • #7
              IK vind jou foto zeer geslaagd.
              Ikzelf doe alle moeite om beweging en kleur in een live optreden te krijgen zoals jij hier gemaakt hebt.
              Zeker niet van belichting veranderen...houden zo.
              Zeker niet flitsen..anders is heel de sfeer van theater ,belichting en sfeer weg.

              Ronny

              Comment


              • #8
                De beweging in de foto is juist een sterk punt in mijn ogen, en ook op de belichting is weinig aan te merken volgens mij.

                Groetjes, JantjeB.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Het is een sterke foto en geeft de sfeer en de beweging goed weer.

                  Comment

                  Working...
                  X