Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewoon een vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gewoon een vraag

    worden de foto's die hier worden geplaatst ook bewerkt of zijn dit enkel onbewerkte foto's ?

    groetjes
    Glenn

  • #2
    Re: Gewoon een vraag

    Vrij naar keuze
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Gewoon een vraag

      Ah hehe want zoals hier plaatjes staan zo krijg ik die ni zonder te bewerken hehe

      Shame on me lol hehe

      Comment


      • #4
        Re: Gewoon een vraag

        Oorspronkelijk geplaatst door glenn-dc Bekijk bericht
        worden de foto's die hier worden geplaatst ook bewerkt of zijn dit enkel onbewerkte foto's ?
        U zit in het verkeerde forumonderdeel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Gewoon een vraag

          [Mod]
          Topic verplaatst naar een geschikter forumonderdeel.

          Comment


          • #6
            Re: Gewoon een vraag

            want zoals hier plaatjes staan zo krijg ik die ni zonder te bewerken
            bijna alle prachtfoto's op BD hebben minimaal een ietsiepietsie fotobewerking "doorstaan", sommige zelf meer dan een ietsiepietsie
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: Gewoon een vraag

              Ah hehe daar ben ik blij om
              Ik bewerk men foto's met lightroom voor ik die plaats soms ook is zonder bewerking

              Comment


              • #8
                Re: Gewoon een vraag

                Hoewel velen het niet toegeven, zijn 99% vd foto's bewerkt. De één al wat meer dan de ander. Ik heb soms foto's die er in eerste instantie niet uitzien, en dmv enkele bewerkingen krijg je een heel ander resultaat (vooral landschappen). Fotografie is tegenwoordig niet alleen een goede camera+lens hebben, maar ook kennis hebben van PS/Lightroom en ander plug-ins.
                Last edited by alex606; 5 maart 2011, 18:23.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Gewoon een vraag

                  een foto moet gewoon afgewerkt worden. Een opname doe je zo goed mogelijk, maar in elke foto zit meer dan er bij opname zichtbaar is.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gewoon een vraag

                    Hey juppekes

                    Elke foto die ik hier plaats krijgt niet meer dan 5 min bewerking

                    Als ik al meer dan 5 min moet werken aan een foto op de pc heb ik er al genoeg van

                    Dan is het meestal een beetje rechtzetten, croppen, een beetje kleur bijsteken, een beetje verscherpen, en dan nog resizen, aja en soms ook eens vlug door neat image trekken.

                    Eigenlijk heb ik daar totaal geen goesting voor om daar lang mee bezig te zijn.
                    Bootjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gewoon een vraag

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht

                      Dan is het meestal een beetje rechtzetten, croppen, een beetje kleur bijsteken, een beetje verscherpen, en dan nog resizen, aja en soms ook eens vlug door neat image trekken.

                      Eigenlijk heb ik daar totaal geen goesting voor om daar lang mee bezig te zijn.
                      zoiets bij mij ook. ik noem dat afwerken. Gisteren heb ik wel de draad kwijl die van hoektand naar hoektand ging verwijderd op een foto waar omarmende zussen buiten dat detail goed opstonden.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment

                      Working...
                      X