Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewoon een vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gewoon een vraag

    worden de foto's die hier worden geplaatst ook bewerkt of zijn dit enkel onbewerkte foto's ?

    groetjes
    Glenn

  • #2
    Re: Gewoon een vraag

    Vrij naar keuze
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Gewoon een vraag

      Ah hehe want zoals hier plaatjes staan zo krijg ik die ni zonder te bewerken hehe

      Shame on me lol hehe

      Comment


      • #4
        Re: Gewoon een vraag

        Oorspronkelijk geplaatst door glenn-dc Bekijk bericht
        worden de foto's die hier worden geplaatst ook bewerkt of zijn dit enkel onbewerkte foto's ?
        U zit in het verkeerde forumonderdeel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Gewoon een vraag

          [Mod]
          Topic verplaatst naar een geschikter forumonderdeel.

          Comment


          • #6
            Re: Gewoon een vraag

            want zoals hier plaatjes staan zo krijg ik die ni zonder te bewerken
            bijna alle prachtfoto's op BD hebben minimaal een ietsiepietsie fotobewerking "doorstaan", sommige zelf meer dan een ietsiepietsie
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: Gewoon een vraag

              Ah hehe daar ben ik blij om
              Ik bewerk men foto's met lightroom voor ik die plaats soms ook is zonder bewerking

              Comment


              • #8
                Re: Gewoon een vraag