Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede webdesigner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede webdesigner

    Ik ben op zoek naar iemand om een website te bouwen voor me. Het zal een simpele website moeten worden met uitleg over wat ik doe en hoe ik werk, gekoppeld aan een galerij waar voorbeeldfoto's op een geanimeerde manier voorgesteld worden. Het belangrijkste is het uitzicht van de website, die moet er uit springen. Ik kan wel een website bouwen en onderhouden, maar grafisch schiet ik te kort. Daarom deze zoektocht. Via Google zie ik door het bos de bomen niet meer
    Liefst iemand met een BTW-nummer en referenties. Ik zoek dus niet iemand die het gratis wil doen, voor ik de wind van voor krijg
    Wie kan iemand aanraden?

  • #2
    Re: Goede webdesigner

    Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar iemand om een website te bouwen voor me. Het zal een simpele website moeten worden met uitleg over wat ik doe en hoe ik werk, gekoppeld aan een galerij waar voorbeeldfoto's op een geanimeerde manier voorgesteld worden. Het belangrijkste is het uitzicht van de website, die moet er uit springen. Ik kan wel een website bouwen en onderhouden, maar grafisch schiet ik te kort. Daarom deze zoektocht. Via Google zie ik door het bos de bomen niet meer
    Liefst iemand met een BTW-nummer en referenties. Ik zoek dus niet iemand die het gratis wil doen, voor ik de wind van voor krijg
    Wie kan iemand aanraden?
    kijk eens op www.0101.be da's een goeie vriend van mij die al heel mooie dingen gemaakt heeft.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Goede webdesigner

      Ik lees dat je websites kan bouwen en onderhouden, ben je dan niet beter af met een mooie grafische "schil" dus een template?
      Dan kost het je misschien welgeteld 15$
      Bvb hier: http://themeforest.net/
      Canon EOS 5R - Leica Q - Leica M262

      Comment


      • #4
        Re: Goede webdesigner

        Zelf ben ik tevreden klant bij Luckywebbing.
        Moderne design en ze zijn perfectionistisch tot in alle grafische en technische details van de website.

        Comment


        • #5
          Re: Goede webdesigner

          www.mrhenry.be - een superteam!

          Comment


          • #6
            Re: Goede webdesigner

            http://natchios.be/ die hebben reeds verschillende fotografen-websites gemaakt dus misschien vind je daar iets.

            En als het echt simpel mag zijn, ik maak die ook wel (web staat bij de nevenactiviteiten geregistreerd in m'n bijberoep). Enige relevante referentie is dan m'n eigen site.
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #7
              Re: Goede webdesigner

              Oorspronkelijk geplaatst door Kreeftman Bekijk bericht
              Ik lees dat je websites kan bouwen en onderhouden, ben je dan niet beter af met een mooie grafische "schil" dus een template?
              Dan kost het je misschien welgeteld 15$
              Bvb hier: http://themeforest.net/
              Bedankt voor de tip! Ik had er geen idee van dat er zo iets bestond.
              Ik ga eens neuzen wat er allemaal beschikbaar is, en dan probeer ik er eentje.

              Al de rest ook bedankt. Mocht dit toch niks worden, dan geef ik het volledig uit handen.

              Comment


              • #8
                Re: Goede webdesigner

                Zorg vooral dat de foto's in het oog springen, dat is belangrijker dan een mooie website .
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Goede webdesigner

                  Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                  Bedankt voor de tip! Ik had er geen idee van dat er zo iets bestond.
                  Ik ga eens neuzen wat er allemaal beschikbaar is, en dan probeer ik er eentje.

                  Al de rest ook bedankt. Mocht dit toch niks worden, dan geef ik het volledig uit handen.
                  je kan ook heel wat gratis templates downloaden. 2 minuutjes google.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goede webdesigner

                    Kijk misschien ook eens naar zenphoto. Moet je enkel nog een template vinden/aanpassen...
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                    Comment

                    Working...
                    X