Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto konijn? 9,9/10.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto konijn? 9,9/10.



    Zoals jullie kunnen zien is mijn sensor aan een cleaningsessie toe.

    En laat ik nu net bij konijn een "canon Check & clean" sessie gewonnen hebben!
    Ik heb het meeste van mijn fotomateriaal daar NIET gekocht maar wel al verschillende accesoires, niks wereldschokkends echter.
    Een tijd geleden kreeg ik een mail via hun maillist waarin je zo een sessie kon winnen (er zijn er 400) in een van hun 3 vestigingen naar keuze en ik heb eindelijk eens iets gewonnen. Correcte communicatie en snelle "uitslag".

    Verder heb ik een bestelling lopen van 2 vivicaps (om je witbalans te helpen instellen) en 1 schijnt nu tot nader order nog niet leverbaar. Ik kreeg van Konijn al 2x een update, voorstel om een alternatief te bekijken of een andere oplossing te bespreken.
    Op de vraag om het reeds aanwezige artikel zonder extra kosten als een deellevering op te sturen kreeg ik na een uur al positief antwoord en de dag erna al bevestiging dat de levering is opgestuurd!

    Ik wou maar even zeggen, waar vind je nog zo een service?
    Ondanks het feit dat je daar materiaal online koopt heb je toch gevoel dat je er efectief klant bent en geen nummer.

    TOPPIE mannen, hopelijk kunnen jullie dit nog jaren volhouden!
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

  • #2
    Re: Foto konijn? 9,9/10.

    Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
    Ik wou maar even zeggen, waar vind je nog zo een service?
    bij procirep misschien?



    Promo / Promotion

    Beste klanten,

    Van 21/02/2011 tot en met 25/02/2011 zijn alle reinigingen op CCD van Nikon toestellen GRATIS.Ter waarde van 30€.

    Deze actie geldt enkel op reiningen en niet op eventuele transportkosten(19euro inclusief) indien u via een winkel gaat.

    CCD cleaning van 09u tot en met 15u (uitzonderlijk deze week 's middags open)

    met vriendelijke groeten

    Het Procirep Team.

    www.procirep-belux.com
    tjonge... nog nooit zo'n vuile sensor gezien! je kan amper de foto zien
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Foto konijn? 9,9/10.

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      bij procirep misschien?



      tjonge... nog nooit zo'n vuile sensor gezien! je kan amper de foto zien
      Ah ja, daar ook dus! Alleen, WEL clean mr GEEN check?
      Ik denk dat ze ook een diagnose zullen doen, controle afwijking sluitertijd enz.

      En de grootste vlekken heb ik met mr proper al weggepoetst zenne.

      Grtz
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

      Comment


      • #4
        Re: Foto konijn? 9,9/10.

        Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
        En de grootste vlekken heb ik met mr proper al weggepoetst zenne.
        Grtz
        mr proper Ik vraag mij echt af hoe je je sensor zo vuil kan krijgen. Mijn kamera wordt echt ontzettend slecht behandelt, 25.000 clicks in locaties vol met stof, asbest, zand, chemische dampen....
        Soms elke 3e foto objectief wisselen en nooit met propere handen bezig. Op een bepaalde locatie was de body zelfs wit geworden van het fijne stof. Maar zo vuil is mijn sensor nooit geweest.
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

        Comment


        • #5
          Re: Foto konijn? 9,9/10.

          Zoals met een onderbroek leer je ook over de sensor heel veel over de persoon...

          Comment


          • #6
            Re: Foto konijn? 9,9/10.

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Zoals met een onderbroek leer je ook over de sensor heel veel over de persoon...
            Mss is dit iets om over te discussieren, ik heb de lenswissel verschillende jaren o ijsbanen gedaan met temperaturen tss 11 en 25 graden?
            Sensor is nog nooit gekuist, ik trok ook veelal op 2.8-11.

            Tis de lens die ik kuis met mijn vuile onderbroek, dat geeft zo een lichtbuine warme tint aan je foto's...

            Grtz
            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
            BE-Wommelgem
            .: 20D & D700 :.

            Comment

            Working...
            X