Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigen op Zaventem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegtuigen op Zaventem

    Beste,
    Waar moet ik zijn om de vliegtuigen te zien landen en opstijgen op en rond de luchthaven van zaventem.

    Had gehoord dat ge langs de mechelsesteenweg moest rijden??

    graag wa uitleg en eventueel een adres of wijk???

    groeten,

    b.
    Bijna niks meer....

  • #2
    Welkom op dit forum !

    Ik heb de link http://users.skynet.be/airwim/brussels.htm ooit eens gevonden in deze post http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=37024

    Er zijn hier zeker een paar leden die er meer van weten...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      De meeste mensen staan in Kortenberg aan de 25L... (gemakkellijk te herkennen aan de watertoren).

      TOM
      | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
      100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

      Comment


      • #4
        achter het gesloten asielcentrum bis? daar sta je op een hoogte en kan je over de afsluiting de landende vliegtuigen op 25L mooi fotograferen

        Comment


        • #5
          ik weet niet hoe de straat noemt, maar als je van de Leuvense steenweg ter hoogte van het kruispunt met de benzinestations JET (SECA) en TEXACO inslaat richting centrum, dan kan je beneden in de hoek rechts inslaan in een klein weggetje. ten einde rij je door en negeert het bord "plaatselijk verkeer" en rijd de brug onderdoor. (het weggetje wordt nu een heel onooglijk weggetje) 500 meter verder is een kleine parking. Ga te voet nog 500 meter verder en je zit recht onder de landingslijn (als de wind goed zit tenminste heb je alle 3-5 minuten een vliegtuig)

          Comment


          • #6
            Te Zaventem: zeven tommen (nabij kerkhof)
            Te Steenokkerzeel (Hummelgem): J. Gorislaan/ Mechelsesteenweg (N227)
            Te Machelen (Diegem): Drestraat

            Comment


            • #7
              bedankt allemaal

              b.
              Bijna niks meer....

              Comment

              Working...
              X