Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Absynth Minded (cc Den Egger)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Absynth Minded (cc Den Egger)

    Goed concert, maar het eerste gedeelte was vrij statisch, betere aftrap in tweede gedeelte met wat meer bewogenheid.


  • #2
    Re: Absynth Minded (cc Den Egger)

    Blij te zien dat je erin geslaagd bent om iets van het licht op te vangen,
    1st deel was qua licht nada, zelden heb ik het zo moeilijk gehad in Den Egger.
    Over de foto's: goed gevangen, de micro staander stond in je weg maar daar kon jij natuurlijk niets aan doen
    Eric Van Aerschot BD0730BE

    Comment


    • #3
      Re: Absynth Minded (cc Den Egger)

      Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
      Blij te zien dat je erin geslaagd bent om iets van het licht op te vangen,
      1st deel was qua licht nada, zelden heb ik het zo moeilijk gehad in Den Egger.
      Over de foto's: goed gevangen, de micro staander stond in je weg maar daar kon jij natuurlijk niets aan doen
      Idd Eric, ik moest aan je denken, hoe lost die dat nu op, ben benieuwd daar eens iets van te zien !

      Grtz,
      Marc

      Comment


      • #4
        Re: Absynth Minded (cc Den Egger)

        Marc, ik heb 3 foto's gepost in het forumonderdeel fotobeoordeling.
        Eric Van Aerschot BD0730BE

        Comment


        • #5
          Re: Absynth Minded (cc Den Egger)

          het moment tussen 1 en 2 was mss een beter moment geweest om te klikken.

          dat hoofd dat zo uitgelicht is, komt zo onnatuurlijk over.....je zou bijna denken dat het in de nabewerking is toegevoegd......enfin dat gevoel geeft het mij
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: Absynth Minded (cc Den Egger)

            Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            het moment tussen 1 en 2 was mss een beter moment geweest om te klikken.

            dat hoofd dat zo uitgelicht is, komt zo onnatuurlijk over.....je zou bijna denken dat het in de nabewerking is toegevoegd......enfin dat gevoel geeft het mij
            Sorry, maar daar zat niks tussen, ging van één in ander. Zou nogal bewogen geweest zijn ook vrees ik.

            Thx 4 comments.

            Comment

            Working...
            X