Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie Magazine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie Magazine

    Hallo allemaal,

    Ik heb thuis alle nummers van Shoot liggen maar had er graag nog een ander magazine bij gelezen.

    Nu deze morgen was ik in boekenwinkel in Noord-station, ofwel zie ik erover, maar heb geen enkel fotomagazine gevonden.

    Wat zijn enkele aan te raden magazines die verkrijgbaar zijn hier in belgie. Niet te moeilijk en liefst met veel tips...

    Mercikes
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

  • #2
    Re: Fotografie Magazine

    Nochtans in de Relay aan de hoofdingang hebben ze Shoot, soms ook Zoom.nl en Photodigitaalmagazine....

    alle 3 bladen waar ik zéér tevreden over ben
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie Magazine

      of deze:


      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie Magazine

        zoom.nl is soms interessant, de ene keer al meer dan de andere
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie Magazine

          Ik krijg Zoom.nl ook thuis, alleen kun je af en toe hebben dat je dezelfde zaken in Zoom en Shoot vind.

          Maar ik ben tevreden over beide!!!
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Fotografie Magazine

            Ben geabonneerd op Zoom en koop regelmatig chipfotovideo. De ene keer al beter dan de andere keer.
            Een magazine dat ik wel kan aanraden is het engelse Digital Camera. Is wel niet goedkoop maar is wel de moeite waard en er is steeds een dvd bij met interessante workshops.
            Een vriend van mij heeft er een abonnement op en voor een pintje mag ik het steeds lezen en de dvd kopieren.
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Fotografie Magazine

              Misschien ben je hier wat mee?

              Photodigitaal Véél tips , goede reviews

              Digifoto Pro

              photo Compétence Bespreekt veel technische aspecten van de fotografie. Vindt ik persoonlijk een van de betere tijdschriften.

              P/f Professionele fotografie


              Zijn de 4 toppers voor mij althans


              Focus is er ook nog, met een interessant jubileum editie
              "Why fake it, when you can create it"

              Comment


              • #8
                Re: Fotografie Magazine

                ik heb abonnement op Zoom en sinds kort ook de Shoot.
                De artikels zijn niet elke maand interessant voor mij maar ik lees ze toch en leer er telkens weer wat uit bij.

                Verder koop ik wel eens digifoto pro en Photodigitaal ( als er een interessant artikel instaat).
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Fotografie Magazine

                  Ik ga morgen eens kijken wat er allemaal ligt in de press shop.

                  Ik ben gisterenavond nog eens gaan kijken bij Relay en heb photodigitaal gevonden.

                  Alvast bedankt voor de tips!
                  Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotografie Magazine

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                    Ik krijg Zoom.nl ook thuis, alleen kun je af en toe hebben dat je dezelfde zaken in Zoom en Shoot vind.
                    En Chip Foto-Video digitaal en Photo digitaal mogen daar ook bij staan. Zoom en Shoot koop ik altijd, de andere twee regelmatig, maar hierbij krijg ik nogal eens een sterk déjà vu-gevoel. Bij momenten weet ik ook niet welke van de vier ik effectief vast heb (bij shoot nu misschien wel owv zwarte achtergrond bij foto's en de klein beetje meer sobere opbouw..). Ik blijf ze wel kopen omdat ik het gewoon niet kan laten, zijn alle vier ook goed (vind ik toch).

                    Maar DigiFoto Pro steekt er voor mij uit op gebied van nederlandstalige tijdschriften , en vind ik persoonlijk een duidelijke meerwaarde tov voorgenoemde tijdschriften (ook al behandelen ze al eens ongeveer dezelfde onderwerpen, daar krijg ik minder tot nooit dat déjà vu gevoel).

                    "Focus" en "Fotografie" liggen mij persoonlijk niet, maar zijn ook tijdschriften die te verkrijgen zijn.

                    Van Digital photographer heb ik slecht één exemplaar (black and white), maar ga ik zeker als ik het tegenkom opnieuw overwegen om te kopen (afhankelijk van onderwerp). Voor meer echte variatie denk ik ook dat je het bij anderstalige tijdschriften moet zoeken.

                    Al de bovenstaande tijdschriften kan je halen in "International Magazine Store", ligt oa in Hasselt, voor meer info en andere verkoopspunten: http://www.imstijdschriften.be/ .
                    Last edited by Tink; 25 februari 2011, 12:07.

                    Comment

                    Working...
                    X