Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto in foto plakken

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto in foto plakken

    Hallo allemaal,

    Ik wil graag op een evenement, bezoekers op de foto zetten en de bezoeker vervolgens in een andere achtergrond plaatsen. Nu heb ik begrepen dat er bepaalde bedrijven in Nederland en België zijn die dit kunnen en doen op evementen. Kan iemand mij vertellen wie dat zijn en heeft hier evt. namen, internetadressen, mailadressen of telefoonnummers van?

    Alvast bedankt,

    Gree


  • #2
    ze doen dat met een blue key-techniek denk ik. heb het evenwel nog nooit gezien op evenementen en kan je helaas niet aan contacten helpen, misschien zelf eens proberen ?



    ToM.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Het programma Knockout van Procreate voorziet in deze optie. Na enig oefenen slaag je er zelf in om je wensen te vervullen. Kijk voor de voorbeelden op de site van www.procreate.com en het programma Knockout. Beschik zelf over het programma,, is grote klasse. Onlangs werd het in Nederland op de site van www.ad.nl besproken. Hier kun je ook zien wat het programma precies kan. Programma draait as plug-in bij bijvoorbeeld adobe.
      Succes

      Comment


      • #4
        ahum, an moet de achtergrond wel vrij egaal zijn en vrij contrasterend met de voorgrond. Ik heb knockout ter evaluatie gekregen van corel en tot nog toe zijn de resultaten niet bevredigend. Mijn samples zitten bij het corel knockout team nu, ik wacht hun resultaten af. Qua snelheid/kwaliteit is het zeker niet beter dan "standaard" selectiewerk.
        Ik hoop dat zij me mijn mening alsnog kunnen doen herzien. Concept is uitstekend en zou me dagdagelijks een deugdzaam werkje kunnen uit handen nemen.

        Comment


        • #5
          met een egale background, kan je evengoed inderdaad met een standaard selectietool werken, zoals bv. de magic wand in photoshop.

          ToM.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment

          Working...
          X