Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto bewerkt na opmerking en wil deze terug laten beoordelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto bewerkt na opmerking en wil deze terug laten beoordelen

    een vraagje over de beginnershoek .
    Ik ben er een onderwerp gestart en 3 foto's geplaast ter beoordeling .
    Er zijn opbouwende kritieken geweest en heb de foto nabewerkt .
    Nu wil ik deze terug laten beoordelen ? maar Hoe ?
    Moet ik 1 foto uit het onderwerp verwijderen ?
    Mag ik hiervoor een nieuw onderwerp starten ?
    ....?

    alvast bedankt
    Nikon D70s + Nikon D90
    18-70 mm f3.5-4.5 + 18 - 200 mm f3.5-5.6 + 50 mm f1.4

  • #2
    Re: foto bewerkt na opmerking en wil deze terug laten beoordelen

    [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag niets te maken heeft met het tijdschrift Shoot.
    Toch kan ik als Moderator een antwoord aanreiken: wat je in zo'n geval zou kunnen doen, is de originele foto achter een linkje plaatsen, en de verbeterde versie toevoegen als update. Je verwijdert best niet de originele versie helemaal, omdat anders de commentaren geen zin hebben, en men bovendien de verbeterde versie zou moeten kunnen vergelijken met de originele. OK?[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: foto bewerkt na opmerking en wil deze terug laten beoordelen

      Bedankt hiervoor . dat lijkt me duidelijk genoeg
      Nikon D70s + Nikon D90
      18-70 mm f3.5-4.5 + 18 - 200 mm f3.5-5.6 + 50 mm f1.4

      Comment


      • #4
        Re: foto bewerkt na opmerking en wil deze terug laten beoordelen

        [Mod-LesC]Wat wij als Moderators vaak krijgen als vraag is: voeg aub "Update" toe aan de titel van mijn topic. Zelf kun je dat namelijk niet. Ik zal Update toevoegen, zodra ik zie dat je de update gemaakt hebt.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X