PDA

Volledige versie bekijken : Kathy

Rudi J
19 februari 2011, 20:26
Ik heb lang getwijfeld of ik deze foto wel zou plaatsen. Soms spreek het me wel aan maar soms heb ik ook de neiging het in de vuilbak te gooien. Daarom even aan de meer ervaren fotografen vragen. Is het iets?
Alvast bedankt voor de reacties.

http://i52.tinypic.com/sbr9df.jpg

poezemarieke
20 februari 2011, 08:16
Vanuit artistiek standpunt heeft die foto wel iets, is ook mijn mening.
Is die vanachter glas genomen of is het een spiegelbeeld ? Het enige spijtige is die zwarte streep die het beeld middendoor snijdt. Misschien toch best even meedelen in welke omstandigheden de foto gemaakt werd, maakt het beoordelen gemakkelijker.

bouk
20 februari 2011, 08:54
donkere streep vind ik niet erg, maar die witte (sticker) wel.
grt,bouk.

Lazy Charles
20 februari 2011, 10:53
en ik kan de foto dan weer smaken zoals ze is. Ik vrees dat wanneer je de zwarte lijn of de sticker weghaalt veel van het boeiende in het beeld verdwijnt

doudeke
20 februari 2011, 11:49
Lijkt wel of ze in een kooi, achter glas zit, en dat je op die sticker precies kunt lezen
waarom dan wel. :G

Rudi J
20 februari 2011, 16:21
Bedankt voor de gewaardeerde commentaar. De foto moet dus toch niet in de prullenmand...
De foto werd genomen in een (smalle) galerij met aan beide zijden vitrines met, op de muren, tapijten. Terwijl Kathy geconcentreerd een tapijt aan het bestuderen was, nam ik een foto van haar aan de overzijde waar ik haar reflexie zag. De fijne witte, diagonale lijnen met krullen zijn die in het tapijt. Die dunne vertikale lijn en de sticker eveneens.
Dit voor zover ik me nog kan herinneren.

PatrickW
22 februari 2011, 13:23
Ik vind hem persoonlijk ook wel geslaagd :G

tantine
23 februari 2011, 09:03
Vind die ook wel mooi....en nog beter met je uitleg erbij!!
Mooi gezien en vastgelgd!
Gr Pascale

luna
23 februari 2011, 13:38
Zo laten, is een mooi portret :G