Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inktcartridge van Kruidvat : DIKKE ROMMEL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • inktcartridge van Kruidvat : DIKKE ROMMEL

    Hallo,

    Gewoon om jullie effe te waarschuwen : koop geen inktcartridges van het kruidvat, das dikke rommel.

    Ik had er eentje gekocht om te testen (voor een Epson Stylus Photo 700. Ik heb zelfs geen enkel blad een beetje deftig kunnen afprinten. Het lijkt wel of de inkt op is ; uitgedroogd misschien ofzo ?
    Canon 300D | Canon EF-S 18-55 | SIGMA 28-300 f3.5-6.3 | Speedlight 420EX
    Canon IXUS 800IS
    Lidnummer: BD0152BE |
    http://tomvandenberk.be

  • #2
    Ik heb ook zo eens een aanbieding gekocht bij EBS,men moets daar minimaal 4 stuks kopen.
    Ik heb ze kunnen wegwerpen.
    Firma is niet meer te vinden.

    Comment


    • #3
      De naam zegt t' toch... da's kruiden inkt

      Ik hou me bij Colorjet... Nog nooit slecht mee aangekomen, zowel bij Epson als voor m'n Canon.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mic
        De naam zegt t' toch... da's kruiden inkt

        Haha mic, ik dacht net hetzelfde... misschien een homeopathische verdunning waar in de verte een drupje inkt te bespeuren is
        Lijn
        lijn
        canon eos 350d

        Comment


        • #5
          Ja en homeopathie werkt pas bij extreme verdunning.

          Comment


          • #6
            waarschijnlijk zijn dat van die cartridges die ze overal ronselen om die daarna terug te vullen en te verkopen onder een of ander merk.
            dit is op zich geen probleem maar als deze firma cartridges krijgen die al reeds verschillende keren nagevuld zijn, zijn deze pot op versleten ( anders doe ik die niet weg ) en als jij dan zo eentje lukt heb je pech !!!
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment

            Working...
            X