Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus Photoshop

    Regelmatig is er hier vraag naar cursussen Photoshop.

    Vandaag heb ik een pamflet in de bus gevonden over de avondcursussen in de Vrije Sint-Lambertusscholen in Westerlo.

    http://www.silawesterlo.be/

    Veel informatie staat er wel niet online, maar je kan er wel de coördinaten vinden om meer te weten te komen.

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Ik heb mij ook maar geregistreerd hier .
    Ben gisteren in st-lambertus geweest voor informatie over die cursus photoshop.Maar die voor beginners is al volgeboekt,die voor gevorderden nog niet.Dit ter informatie.Als ge dat pamflet ook gezien hebt ,van waar zijt ge misschien?Ik woon in Westerlo,dicht aant stadion.
    mvg tommie

    Comment


    • #3
      Originally posted by tommie29
      Ik heb mij ook maar geregistreerd hier .
      Ben gisteren in st-lambertus geweest voor informatie over die cursus photoshop.Maar die voor beginners is al volgeboekt,die voor gevorderden nog niet.Dit ter informatie.Als ge dat pamflet ook gezien hebt ,van waar zijt ge misschien?Ik woon in Westerlo,dicht aant stadion.
      mvg tommie
      Welkom, Tommie29!

      Der is echt wel vraag naar Photoshop cursussen, als die nu reeds volgeboekt zijn.

      Ik ben opgegroeid in Westerlo en daar naar school gelopen. Nu leid ik een rustig bestaan in Herselt

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        In het Sint Jozefscollege in Aarschot is er ook juist een cursus begonnen van Photoshop. Ik dacht zowel voor beginners als gevorderde.

        Comment


        • #5
          Ik heb die cursus in het st Jozefscollege gevolgd van september tot december. Eerst en vooral is het photoshop elements dat ze geven en ten tweede was ik daar echt niet tevreden van. Ik heb daar vanalle collages gemaakt maar hoe je een foto moet verbeteren en nog zo van die dingen, daarvan heb ik weinig van gemerkt.
          Daarbij vind ik dat photoshop moet gegeven worden door iemand die van fotografie iets afweet en niet door iemand die door de directie aangewezen wordt om dit te doen.
          Maar wie weet is er beterschap want dit was de eerste maal dat die cursus daar gegeven werd.
          Erwin

          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

          Comment


          • #6
            Re: Cursus Photoshop

            Even opfrissen dit hier !

            Ondertussen wordt in het St- Jozefscollege photoshop CS gegeven en wordt de cursus al in 3 delen gegeven.
            Wil je in september nog mee starten wordt het stilaan tijd dat je je inschrijft

            Groeten

            E.
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment

            Working...
            X