Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar medestudent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar medestudent

    Haai Allemaal,

    Sinds kort ben ik fotografie aan het studeren. Terug op de schoolbanken dus na al die jaren alhoewel schoolbanken ... het gaat om een thuiscursus van CVA, omdat dit beter uitkomt voor mij.
    Nadeel van de thuiscursus is dat je natuurlijk geen collega's hebt.
    Nu ben ik op zoek naar mensen die ofwel zoals ik ook pas aan een cursus begonnen zijn en/of volledig weg zijn van de fotografie en soms eens met mij op stap wil gaan met de camera aan ons oog. We zouden kunnen mekaar ondersteunen, dingen leren van elkaar of andere manieren van kijken leren.
    Enfin, zie je dat zitten om samen met mij op regelmatige basis en tijdens de dag en door de week op stap te gaan, contacteer me dan
    Misschien nog even vermelden, ikzelf van Antwerpen-Kiel. (thx Saphi om me hierop te wijzen)
    Baaibaai
    Sabrina
    Last edited by sabbeke; 16 februari 2011, 07:43.
    NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

  • #2
    Re: Op zoek naar medestudent

    Misschien handig om weten is welke regio?
    Overdag zeg je, in de week of weekend?
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar medestudent

      Hey Saphi,
      Thx om me te wijzen op mijn vergetelheidjes :-)
      Overdag in de week komt voor mij het beste uit.
      NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar medestudent

        ik neem morgen iets na negen in Berchem Station de trein naar GEnt. Eerst eens de tentoonstelling van Lieve Blancquaert gaan bekijken en daarna fotograferen in het MIAT. Dat laatste zonder flits en zonder statief (deze zijn niet toegelaten)
        Als je mee wil kan je me mailen
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Op zoek naar medestudent

          Je bent steeds welkom op de Belgiumdigital Shooting Days
          Daar leer je ook 'n hoop hoor

          Comment


          • #6
            Re: Op zoek naar medestudent

            @ Lazy Charles > het had een goed plan geweest moest ik niet al iets aan de hand gehad hebben. Een andere keer graag dus

            @ James71 > dat ga ik zeker eens proberen te doen
            NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

            Comment

            Working...
            X