PDA

Volledige versie bekijken : Walking home

freffyfako
15 februari 2011, 21:12
Na de sluiting van de zondagsmarkt in Brussel.

Alle commentaar is welkom.

peter

http://i225.photobucket.com/albums/dd80/freddyfako/sized_Bxl103A.jpg

www.peterlaurent.be

doudeke
16 februari 2011, 06:13
Ik dacht: heeft die mens nu iets gekocht of iets verkocht. Het belet hem niet om een
beetje lusteloos naar huis te sloffen. Misschien bromt hij in zichzelf wel een liedje van
de Beatles:

Doesn't have a point of view,
Knows not where he's going to,
Isn't he a bit like you and me?

Fijne foto. :G:G

poezemarieke
16 februari 2011, 12:09
In die tas zit waarschijnlijk zijn rantsoen voor een ganse week. Dat karretje heeft al héél wat meegemaakt zo te zien. Goede foto met verhaal!:G:G:G

Jetfool
16 februari 2011, 12:55
Mooie ZW omzetting, in de foto zit een verhaal MAAR imho ik vind dat de persoon te centraal staat...had hem liever iets naar links gezien.

doudeke
16 februari 2011, 13:34
Mooie ZW omzetting, in de foto zit een verhaal MAAR imho ik vind dat de persoon te centraal staat...had hem liever iets naar links gezien.

Ik vind het goed. Ik denk dan maar: voor die keer dat meneer in het zonnetje staat. Tja,
voor dergelijke dingen verraad ik al mijn fotografische beginselen.

corre1980
17 februari 2011, 19:03
Ik vind het knap, goed opgemerkt. :G

Groeten David

Jos Gruythuysen
26 februari 2011, 12:16
Schitterend straatbeeld met een verhaal! :love:
groeten, Jos

putor
26 februari 2011, 18:22
heel mooi. Sterk verhaal in het beeld en de opname en bewerking ondersteunen dat perfect.

tantine
26 februari 2011, 21:13
Mooi!!!....Een pakkend beeld....zo alleen....met zijn karretje....vraag mij dan altijd af....leeft zijn vrouw nog;...is ze ziek of zo....misschien is hij nooit getrouwd geweest....allemaal vragen die nooit zullen beantwoord worden!
Een foto waar ik langer naar blijf kijken....mooi!
Voor mij is die foto goed zoals die is....centraal.....waarom niet?
Gr Pascale