Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop Down & Dirty Tricks - S. Kelby

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop Down & Dirty Tricks - S. Kelby

    Photoshop Down & Dirty Tricks - S. Kelby

    wie kent dit boek en wat vinden jullie er van wil het aanschaffen via internet maar kan het dan niet ff in kijken he.

    bedankt

    Groet Sport
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

  • #2
    Re: Photoshop Down & Dirty Tricks - S. Kelby

    Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
    Photoshop Down & Dirty Tricks - S. Kelby

    wie kent dit boek en wat vinden jullie er van wil het aanschaffen via internet maar kan het dan niet ff in kijken he.

    bedankt

    Groet Sport
    Ik heb hem gekocht ... maar zou het nooit meer doen, er staan wel enkele toffe dingen in, maar alles wat hier in staat kan je ook op het net vinden tegenwoordig ...

    Zijn tricks hebben allemaal betrekking op bepaalde foto's, ze zijn niet echt algemeen toepasbaar vind ik, je kan er wel iets van leren, maar er komt nog redelijk wat bij kijken hoor.

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop Down & Dirty Tricks - S. Kelby

      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Zijn tricks hebben allemaal betrekking op bepaalde foto's, ze zijn niet echt algemeen toepasbaar vind ik, je kan er wel iets van leren, maar er komt nog redelijk wat bij kijken hoor.

      Mark
      zoals??
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop Down & Dirty Tricks - S. Kelby

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Ik heb hem gekocht ... maar zou het nooit meer doen, er staan wel enkele toffe dingen in, maar alles wat hier in staat kan je ook op het net vinden tegenwoordig ...

        Zijn tricks hebben allemaal betrekking op bepaalde foto's, ze zijn niet echt algemeen toepasbaar vind ik, je kan er wel iets van leren, maar er komt nog redelijk wat bij kijken hoor.

        Mark
        Same here!
        Ligt in de kast er zal er nooit meer uitkomen.

        Ik hou wel van het tijschrift ADOBE CREATIVE... http://www.photoshopcreative.nl
        Ze hebben ook een paar specials en een mens moet op sommige plaatsen in het huis toch wat lectuur hebben liggen hé...

        MAAR "tutorial photoshop xxx" in google, OF "photoshop xxx" in youtube...
        xxx moet je vervangen door iets anders hé!

        Grtz
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment

        Working...
        X