Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding fotografie Syntra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding fotografie Syntra

    Beste leden,

    Ik weet dat ik via de zoekfuntcie op vele resultaten kan uitkomen, echter zijn deze van enkele jaren geleden, en kan de situatie al helemaal veranderd zijn.

    Ik zou graag een opleiding fotografie volgen, die me wat meer kan bijbrengen over het commerciele aspect van de fotografie, voor "eventueel" zelfstandige in bijberoep te worden. Heeft iemand ervaring met de opleiding (avond) in syntra Hasselt?

    Graag positieve maar ook negatieve ervaringen, en hopelijk kan ik hieruit me conclusie trekken.

    Mvg Nico

  • #2
    Re: Opleiding fotografie Syntra

    Even een vraagje ivm "zelfstandig" worden.
    Van wanneer heb jij je bedrijfsbeheer?
    Mijn bedrijfsbeheer dateert van 1988 en is verlopen.
    Canon EOS 90D EFS 18-135

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding fotografie Syntra

      Ik heb het een 6 tal jaar, was vorig jaar toch nog geldig. Ben altijd tuinaannemer geweest in bijberoep, maar door mijn vaste job ben ik er mee moeten stoppen.
      Het is de eerste keer dat ik hoor dat zoiets vervalt!

      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Opleiding fotografie Syntra

        Heeft er iemand ervaring met de proffesionele opleinding van cvo in Heusden zolder?

        Comment


        • #5
          Re: Opleiding fotografie Syntra

          ik volg de avondopleiding fotograaf aan Syntra AB (antwerpen)

          goh.. wat vind ik van de opleiding ?
          goed zekers... je moet n hoop opdrachten doen , teveel om door de cursus te slapen

          er zijn wel bewust een aantal dingen niet bij.. sport bv zit er niet bij wegens te specifiek materiaal..
          ook een aantal dingen zijn er wel bij die je waarschijnlijk nooit zal gebruiken (technische camera, voor productfotografie bv)

          verders wel n hoop nuttige opdrachten, zoals bv 1e jaar compositieregels, lichtanalyse etc
          2e jaar kleine bedrijfsreportage, architectuur , highkey/lowkey
          3e jaar interieur, romantisch duo, kortopdrachten (=1 tot 4 weken), autonoom project (=portfolio)
          Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

          Comment


          • #6
            Re: Opleiding fotografie Syntra

            Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk bericht
            ik volg de avondopleiding fotograaf aan Syntra AB (antwerpen)

            goh.. wat vind ik van de opleiding ?
            goed zekers... je moet n hoop opdrachten doen , teveel om door de cursus te slapen

            er zijn wel bewust een aantal dingen niet bij.. sport bv zit er niet bij wegens te specifiek materiaal..
            ook een aantal dingen zijn er wel bij die je waarschijnlijk nooit zal gebruiken (technische camera, voor productfotografie bv)

            verders wel n hoop nuttige opdrachten, zoals bv 1e jaar compositieregels, lichtanalyse etc
            2e jaar kleine bedrijfsreportage, architectuur , highkey/lowkey
            3e jaar interieur, romantisch duo, kortopdrachten (=1 tot 4 weken), autonoom project (=portfolio)

            ijsje, is die cursus bij syntra vooral theoretisch of praktijk gericht? Komt ook analoog aan bod (theorie of praktijk)?
            Groeten

            Comment

            Working...
            X