Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevangen in breekbaarheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gevangen in breekbaarheid

    Dit was mijn deelname voor Kunstbende in de voorronde in Gent.
    Ik ben heel tevreden met m'n tweede plaats

    Het gaat over mensen die zich gevangen voelen in de overvloedige zorgen van anderen. Het is goed als er voor je gezorgd wordt, maar van veel dingen bestaat er overdaad. Jonge mensen willen los komen van de ouders.
    Dit symboliseert de bolletjesplastiek. Je kan je geen pijn doen, maar je bent gevangen en je kan niets uit je eigen, aangezien er steeds voor je gezorgd werd.
    Ik kan zulke dingen beter uitleggen in het echt dan het te typen, maar ik denk wel dat de foto's voor zich spreken





    (compositie centraal)





    (emotie centraal)





    (zelfportret)


















    Hoe ze ophingen:

    Facebook
    Flickr
    500px

  • #2
    Re: Gevangen in breekbaarheid

    Niet veel aan op te merken. Heerlijke foto's! De eerste is de beste van de reeks

    Comment


    • #3
      Re: Gevangen in breekbaarheid

      Schitterend reeksje hoor. Je tweede plaats zal meer dan verdiend geweest zijn!!!
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

      Comment


      • #4
        Re: Gevangen in breekbaarheid

        Wow, bijzondere foto's, erg origineel dus een pluim voor de creativiteit.
        De 3e en 4e vind ik het mooist. Misschien nog net wat meer ruimte boven...?
        Super gedaan!

        Comment


        • #5
          Re: Gevangen in breekbaarheid

          Heel goede reeks, en ik spreek uit ervaring wat kunstbende betreft, en heb heel vaak de indruk dat ze vaak toch voor de iets 'lichtzinnigere foto's' gaan. Van deze foto's kan ik heel hard genieten, jammer dat ik volgend jaar net niet meer kan meedoen...
          "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
          website fotoblog

          Comment


          • #6
            Re: Gevangen in breekbaarheid

            Dank jullie

            Oorspronkelijk geplaatst door artep Bekijk bericht
            Wow, bijzondere foto's, erg origineel dus een pluim voor de creativiteit.
            De 3e en 4e vind ik het mooist. Misschien nog net wat meer ruimte boven...?
            Super gedaan!
            De 3e is een zelfportret, en m'n camera stond op een bureaustoel, was wat moeilijk om te regelen. Maar het heeft zo wel iets vind ik
            Van de 4e heb ik ook ruimere versies, maar dan staan er storende elementen op, vooral het raam dat door z'n witheid veel aandacht eist.
            Facebook
            Flickr
            500px

            Comment

            Working...
            X