Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankopen bij camera.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankopen bij camera.nl

    Heeft er hier iemand ervaringen met aankopen bij http://www.camera.nl/ online ?

    Alvast bedankt

    mvg

  • #2
    Re: Aankopen bij camera.nl

    Comment


    • #3
      Re: Aankopen bij camera.nl

      Een kennis van mij had daar wat besteld en heeft heel lang op zijn levering moeten wachten, hij had meerdere keren gemaild en geen antwoord gekregen en op zijn telefoontjes werd ook niet gereageerd. Hij was bang dat zijn bestelling helemaal niet zou komen, maar het is uiteindelijk toch afgeleverd.
      Naar aanleiding van zijn verhaal durf ik het niet aan om daar iets te bestellen. Maar misschien zijn er mensen met een positief verhaal?

      Comment


      • #4
        Re: Aankopen bij camera.nl

        Heb er éénmaal een camera gekocht (mijn eerste spiegelreflex, een Pentax istDl, dit was in 2006) en éénmaal een lens (Canon 24L II). In beide gevallen snel geleverd en geen problemen ondervonden.

        Beide producten waren prima bij levering, ik heb dus geen ervaring met de aftersales van dit bedrijf...
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Aankopen bij camera.nl

          Verschillende zaken besteld, altijd alles perfect verlopen.

          Comment


          • #6
            Re: Aankopen bij camera.nl

            Oorspronkelijk geplaatst door kawa Bekijk bericht
            Heeft er hier iemand ervaringen met aankopen bij http://www.camera.nl/ online ?

            Alvast bedankt

            mvg


            Met deze geen ervaring,wel met cameranu.nl of kamera-express.nl en vindt ze top
            koop zogoed of alles online,digicamshop.be hoort ook bij de online-winkels waar ik koop,alle genoemde hebben een prima service
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

            Comment

            Working...
            X