Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vampire shoot locatie ???? :s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vampire shoot locatie ???? :s

    Hay ,

    I know jullie zijn dit soort topics waarschijnlijk al beu
    maar hier ben ik dan toch met het topic ... waar kan ik een locatie vinden voor mijn vampire shoot ? liefst in de buurt antwerpen / niel / zele / dendermonde/ lokeren
    heb al redelijk wat rond gereden en hier en daar op plaatsen gebotst mensen gemaild en ja dat liep niet zo goed af ... één van de fabrieken was de plaag van vandalisme en was zwaar afgezet met metalen platen ... echt no way in .. in de steenbakkerijen ben ik ook geweest maar dat wordt blijkbaar streng gecontrolleerd en het enige wat er nog overblijft is het museum ... en als ik daar een shoot wil moet ik ook nog gaan betalen :s

    dus ideetjes ???
    let me know
    xx hoshii

  • #2
    Re: Vampire shoot locatie ???? :s

    doel???
    een of ander fort (of de omgeving errond)
    een kasteelke?
    een bos
    ...
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Vampire shoot locatie ???? :s

      [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag geen verband houdt met het tijdschrift Shoot[/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Vampire shoot locatie ???? :s

        Oorspronkelijk geplaatst door Hoshii Bekijk bericht
        en als ik daar een shoot wil moet ik ook nog gaan betalen :s
        Hay

        Mijn mening?

        Liever €50,00 betalen voor een locatie waar ik "mag" komen dan uren rondrijden en op forums zoeken waar het "gratis" (lees NIET MAG) kan met het risico in het midden van een shoot buitengetrapt te worden.

        Je zal maar als eigenaar of bewaker een "vampier" tegenkomen in je pand ...

        Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik investeer liever in zekerheid dan dat ik tijdens de shoot bij het minste geluid moet beginnen flippen op controle ...
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Vampire shoot locatie ???? :s

          In Lokeren kan je in Hoedhaar proberen.
          Via het aan de zijkant gelegen gebouw (moskee denk'k) kan je langs achteren binnen.

          Comment


          • #6
            Re: Vampire shoot locatie ???? :s

            Oorspronkelijk geplaatst door videe Bekijk bericht
            ..... (moskee).......
            lijkt me inderdaad een goede lokatie.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Vampire shoot locatie ???? :s

              Oorspronkelijk geplaatst door Hoshii Bekijk bericht
              Hay ,

              I know jullie zijn dit soort topics waarschijnlijk al beu
              maar hier ben ik dan toch met het topic ... waar kan ik een locatie vinden voor mijn vampire shoot ? liefst in de buurt antwerpen / niel / zele / dendermonde/ lokeren
              heb al redelijk wat rond gereden en hier en daar op plaatsen gebotst mensen gemaild en ja dat liep niet zo goed af ... één van de fabrieken was de plaag van vandalisme en was zwaar afgezet met metalen platen ... echt no way in .. in de steenbakkerijen ben ik ook geweest maar dat wordt blijkbaar streng gecontrolleerd en het enige wat er nog overblijft is het museum ... en als ik daar een shoot wil moet ik ook nog gaan betalen :s

              dus ideetjes ???
              let me know
              xx hoshii
              In de steenbakkerij van Niel ben ik al verschillende keren geweest.
              Er zijn naar mijn menig daar 3 locaties, een ervan is onlangs in brand gestoken, kort erna afgezet met politielint (maar toch binnen op het 2de en 3de geshoot) en nu staan er ook hekken en borden dus buitengebleven.
              Tweede zal het museum zelf zijn (met die loopbrug naar een stevige deur) waar je wss moet betalen.
              Dan is er nog een waar gelijk ook aan cafétje is en daar ga je tussen de gebouwen door en deel van de bakkerij binnen waar oa; een trap enzo staan. Daar zijn we dit WE nog geweest. Tis even zoeken.
              Eerste resultaat zaterdag op http://www.facebook.com/album.php?id...92&aid=2106924 , in de andere albums zie je meer van Niel.
              twordt tijd dat ik iets anders zoek.

              veel succes!
              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
              BE-Wommelgem
              .: 20D & D700 :.

              Comment


              • #8
                Re: Vampire shoot locatie ???? :s

                Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                Eerste resultaat zaterdag op http://www.facebook.com/album.php?id...92&aid=2106924 , in de andere albums zie je meer van Niel.
                twordt tijd dat ik iets anders zoek.

                veel succes!
                echt veel van de locatie is er helaas niet te zien op de foto's....
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Vampire shoot locatie ???? :s

                  Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                  echt veel van de locatie is er helaas niet te zien op de foto's....
                  Nee, das waar.
                  Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                  BE-Wommelgem
                  .: 20D & D700 :.

                  Comment

                  Working...
                  X