Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 4 Leica skin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone 4 Leica skin

    Na het zien van de Flickr set van Joey Celis en de poging van PetaPixel, wou ik ook wel eens proberen m'n iPhone 4 een look van een rangefinder te geven. Mits wat Photoshopwerk (of Pixelmator in mijn geval) en de service van Gelaskins, is het me relatief goed gelukt.



    Ik ben begonnen met een high res foto van de Leica M8 'black' edition. Door wat gegoochel (moeilijk woord voor een West-Vlaming trouwens), kreeg ik het passend binnen de afmetingen van de iPhone.

    De skin heb ik laten printen via Gelaskins. Via een handige editor kan je zelf de afbeeldingen positioneren waarna zij 2 skins maken (voor- & achterkant) en ook ineens de nodige wallpaper genereren en je doormailen. Verzending duurde wel 20 dagen zonder tracking maar ben blij met het resultaat.



    Voor deze zwarte versie heb ik enkel de achterkant besteld gezien de voorkant ook vooral zwart zou zijn.

    Ondertussen heb ik ook een 'silver' versie gemaakt waarvan de voorkant wel iets leuks lijkt. Omdat de M8 en M9 digitaal zijn, kreeg ik nooit een deftige schikking van alle elementen op de voorkant, daarom heb van de achterkant van de Leica (voorkant van de iPhone) een analoge versie gemaakt.
    Deze heb ik wel nog niet laten printen dus daar kan ik geen foto's van tonen.



    Zie ook http://bit.ly/gUXbnM

    UPDATE:
    Ik heb de jpeg's van zowel de silver als de black versie online geplaatst zodat iedereen deze kan downloaden via Freakshare.
    Last edited by Faan; 7 mei 2011, 09:02.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: iPhone 4 Leica skin

    de max!
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

    Comment


    • #3
      Re: iPhone 4 Leica skin

      Wow! Die met zilver zou ik ook wel willen...
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

      Comment


      • #4
        Re: iPhone 4 Leica skin

        Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
        Wow! Die met zilver zou ik ook wel willen...
        Awel, ik vond het ook zeer jammer dat Joey Celis z'n files niet wou vrijgeven dus ik ben zeker bereid deze ergens te zetten.
        Maar daarom zoek ik eigenlijk een free hosting plekje waar die file onbeperkt kan staan en waar ik ook zou kunnen zien hoeveel keer elke file gedownload is.
        Als iemand zoiets kent...
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #5
          Re: iPhone 4 Leica skin

          Dan hoop ik dat je zeer snel reactie krijgt!
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

          Comment


          • #6
            Re: iPhone 4 Leica skin

            Zeer knap gedaan

            Groetjes

            Ardesign
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

            Comment


            • #7
              Re: iPhone 4 Leica skin

              UPDATE:
              Ik heb de jpeg's van zowel de silver als de black versie online geplaatst zodat iedereen deze kan downloaden via Freakshare.
              Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
              Focaldesign

              Comment


              • #8
                Re: iPhone 4 Leica skin

                Heel leuk jammer dat ze waarschijnlijk niet om mijn Samsung galaxy S passen

                Comment

                Working...
                X