Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spam bij Topfoto?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spam bij Topfoto?

    Vorige week heb ik enkele SD kaartjes besteld bij Topfoto.nu. Daar stond links een banner waar je €5 kon besparen als je iets post op Twitter of FB.

    Via mail kreeg ik antwoord dat deze actie echt was, maar tot op heden heb ik mijn €5 nog niet gezien. Ze vinden het zelfs bij Topfoto niet nodig om op mijn mails te antwoorden.

    Het gaat mij niet zo zeer voor de €5, maar wel om het principe.



    PS: Misschien vind Otto het via deze manier wel nodig om te antwoorden op mijn mails?
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: Spam bij Topfoto?

    Op mijn mails antwoordt hij (Peter V.) ook niet meer.
    'k Heb daar mijn K-5 besteld en later omgeruild. Dat verliep goed (met enige vertraging), maar bij de terugzending ontbraken handleidingen en CD-ROM's.
    Zolang ik geen antwoord krijg, weet ik niet of ik gewoon moet blijven wachten op de post of de ontbrekende stukken eventueel moet bestellen bij De Beukelaer.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

    Comment


    • #3
      Re: Spam bij Topfoto?

      Ik heb ondertussen antwoord. Wel met een andere uitleg dan eerst gegeven...
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: Spam bij Topfoto?

        Ze weten het zelf niet meer denk ik...

        eerst krijg ik dit:
        Ja er wordt een creditfactuur gemaakt,

        U vult het formulier in en zet er een handtekening op en het wordt op uw bankrekening door mij gestort of u bestelt iets neiwus

        Groetend
        Nu dit:
        U dient bij de bestelling de kortingscode in te geven dan ontvangt u bij betaling met de creditkaart automatisch de kosrting van € 5,-

        met vriendelijke groeten
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #5
          Re: Spam bij Topfoto?

          Om nog maar eens de service van Topfoto.nu te benadrukken, dit antwoord kreeg ik na mijn vraag naar welke rugzak ik best kijk als ik ook plaats voor een daypack wil.

          Loop eens bij de Mediamarkt binnen daar kunt u alle tassen uitproberen.


          En kijk dan op het web.
          Mij zien ze daar zeker niet meer terug nu...
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Spam bij Topfoto?

            Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
            Om nog maar eens de service van Topfoto.nu te benadrukken, dit antwoord kreeg ik na mijn vraag naar welke rugzak ik best kijk als ik ook plaats voor een daypack wil.



            Mij zien ze daar zeker niet meer terug nu...
            Dat advies wordt hier toch ook altijd gegeven
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: Spam bij Topfoto?

              Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
              Om nog maar eens de service van Topfoto.nu te benadrukken, dit antwoord kreeg ik na mijn vraag naar welke rugzak ik best kijk als ik ook plaats voor een daypack wil.



              Mij zien ze daar zeker niet meer terug nu...
              Vind ik een beter advies als neem de XXXXXX type YYYYY, want dan hebbeb zij het gedaan als die niet bevalt.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Spam bij Topfoto?

                Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Vind ik een beter advies als neem de XXXXXX type YYYYY, want dan hebbeb zij het gedaan als die niet bevalt.
                Er kon ook wel een antwoord van: "kijk eens in die richting, merk X heeft model Y." en dan kan ik nog steeds de rugzakken gaan testen

                Hier in MM hebben ze slechts enkele rugzakken van Lowepro, maar dit niks te zien met hun reactie.
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment

                Working...
                X