Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bd forum traaaaaag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bd forum traaaaaag

    Hebben jullie ook het probleem dat die paginas zeer traag doorkomen.

    ik zit hier soms tot dertig seconden te wachten eer dat hier iets op mijn scherm verschijnt.

    Ik zit bij telenet dus bandbreedte is niet gegarandeerd

    Daarom stel ik de vraag.

    Trance_811

    \Nickname: Trance_811
    \Lidnr: BD0145BE

    \website: http://www.fotojo.be
    \@:trance_811@hotmail.com

  • #2
    Bij mij gaat het razendsnel, zit wel op het werk met een heel snelle verbinding, maar ook hier is het wel eens langzamer. Nu in ieder geval geen last.
    Groeten, Eric

    Nikon Coolpix 8800
    Fuji S602 Zoom

    Comment


    • #3
      Hier gaat het toch lekker vooruit (heb ook Telenet).
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Dat kan idd soms gebeuren - en even later gaat het dan weer razendsnel ...
        De administrator (Sven) heeft al een aantal optimalisaties uitgevoerd zodat de situatie toen merkelijk verbeterde.
        Nu komt het nog af en toe voor ...

        Jaja

        Originally posted by trance-811
        Hebben jullie ook het probleem dat die paginas zeer traag doorkomen.

        ik zit hier soms tot dertig seconden te wachten eer dat hier iets op mijn scherm verschijnt.

        Ik zit bij telenet dus bandbreedte is niet gegarandeerd

        Daarom stel ik de vraag.

        Trance_811


        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Even ter info
          Bij mij is het heel verschillend met de snelheid van BD
          de ene keer is het zeer snel en de andere keer neem ik maar een bak koffie en ik heb adsl met +- een snelheid van 200KB constant

          Groetjes NoName
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Ik heb een kennis die ook bij telenet klant is, deze stelde op bepaald moment vast dat zijn internet connectie traag was.
            Hij nam kontact met de dient van telenet daar werd hem vertel dat hij de ganse maand naar smallband werd geplaats omdat er veel was upload was gebeurd.
            Dit kan vooral door kazaa.
            hier moet je degelijk rekening mee houden.

            Comment


            • #7
              Trance_811

              Ik heb ook telenet en ondervind ook een ernstige vertraging, doch hier waren alle sites die ik contacteerde bijzonder traag. Heb de opmerking ook aan telenet doorgemaakt. Ze adviseerde me om de modem enkele minuten zonder spanning te zetten om als hij terug aan staat automatisch nieuwe soft naar hem word geladen. Ik moest vervolgens een snelheidstest via hen uitvoeren waarna de resultaten worden geëvalueerd. De eerste 8 pogingen om die test uit te voeren liepen falikant af wegens het niet kunnen inloggen op de testpagina. Mijn vrees is weliswaar dat men bezig is een nieuwe woonzone met 62 huizen recht tegenover mijn woonst te bouwen. Indien ze daar geen rekening mee houden zit heel de buurt wel echt in de pinarie.

              Grtz, Ron
              Ron
              D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

              Comment


              • #8
                Skynet hier; en ja ook zeer traaaaaaag (ik ben van Limburg afkomstig )
                Lijn
                lijn
                canon eos 350d

                Comment


                • #9
                  Telenet hier ook traag ... Zit er in limburg een knoop in de kabel?
                  Groetjes,

                  Rudi Petitjean

                  NATURE GALLERY

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Steward,

                    Momentje, 'k zal die kabelspagetti hier onder mijn computertafels eens wat opruimen, dat helpt misschien?
                    Telenet heeft af en toe kuren - hier in Hasselt dus ook ...
                    Maar in het algemeen mag ik zeker niet klagen in vergelijking met een paar jaartjes terug.
                    Toen lag hier in Hasselt de DHCP server elk uur wel uit .
                    Da's gelukkig verleden tijd ...

                    Jaja

                    Originally posted by steward
                    Telenet hier ook traag ... Zit er in limburg een knoop in de kabel?
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      ADSL hier in Limburg is weer razend snel...
                      ik kan soms nie volgen met typen.

                      Comment


                      • #12
                        't gaat misschien traag omdat er hier soms zoveel gezeverd wordt ?
                        't Is maar een idee hé...
                        Jan
                        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                        Comment


                        • #13
                          Heb ook skynet adsl, en soms gaat dit ook heel traag, niet altijd, zoals nu !!!
                          Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                          www.bartvo.be

                          Comment


                          • #14
                            Krijg soms deze melding
                            Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

                            Timeout expired

                            /forum.asp, line 331
                            Greetings,
                            Ace

                            Comment


                            • #15
                              Ik heb dat ook soms op BD en ik zit ook met Telenet. Meestal werkt het dan wel optimaal als ik mijn browser sluit en terug open. Dat is misschien geen prof. oplossing, maar het werkt wel !

                              Maar vandaag :

                              Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

                              Timeout expired

                              /forum.asp, line 331
                              This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
                              My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

                              Comment

                              Working...
                              X