Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Photoshop CS3 boek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het Photoshop CS3 boek

    Even een vraag.

    Ik heb:
    photoshop CS2.
    Het Photoshop CS2 boek voor digitale fotografen.

    Nu wil ik kopen:
    Het Photoshop CS3 boek voor digitale fotografen.

    Ik denk zelf dat het niet veel zal uitmaken dat ik cs2 heb.

    Maar is het CS3 boek nu heel anders dan het CS2 boek?
    Ik bedoel andere technieken.
    Misschien dat iemand beide boeken heeft of heeft gezien die mijn vraag kan/wil beantwoorden.

    Groet Sport
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

  • #2
    Re: Het Photoshop CS3 boek

    De boeken zijn telkens lichtjes verschillend, maar niet helemaal van nul af aan anders. Ik heb CS3 en CS4 for Digital Photographers van Scott Kelby. Beide engelstalig weliswaar.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Het Photoshop CS3 boek

      dank u wel voor reactie.
      als er wat andere bewerkingen in staan is dat leuk maar als het maar een paar zijn dan wordt het wel een duur boek denkt u niet??
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

      Comment


      • #4
        Re: Het Photoshop CS3 boek

        Velen zeggen dat Scott Kelby "ze gemakkelijk verdient". Toch zit ik telkens weer te wachten op het uitkomen van een nieuw boek als er een nieuwe versie van een programma bestaat.
        Tussen haakjes:
        1. ik heb nog steeds geen boek voor CS5 gekocht. Ik twijfel nog of ik dat sowieso ga doen;
        2. ik ben niet direct bereid mijn CS3 boek van de hand te doen (al heb ik ook het boek voor CS4). Reden: in het CS3 boek staan enkele zaken die niet meer in de CS4 versie staan, en die ik toch wil kunnen raadplegen.
        Is dat allemaal nodig? Wellicht niet...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Het Photoshop CS3 boek

          oke erg bedankt.

          Ik gebruik nog steeds Cs2 heb geen reden om te veranderen.
          Ga misschien dan toch dat andere boek maar aanschaffen.
          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

          Comment

          Working...
          X