Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd dagen, ook voor niet betalende leden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sd dagen, ook voor niet betalende leden?

    Ik heb wel interesse om als beginnend amateur fotograaf eens mee te gaan op een shooting day. Echter nu is mijn vraag, mag je ook mee als je geen lid bent van Belgium Digital?

    Mvg
    Jeroen
    een geinteresseerde
    Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
    hier vind je mijn foto's en hier ook

  • #2
    Re: sd dagen, ook voor niet betalende leden?

    20 maal bekeken en niemand die dit weet?
    Ik ben niet ongeduldig maar z'on moeilijk vraagje is dit toch niet.
    Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
    hier vind je mijn foto's en hier ook

    Comment


    • #3
      Re: sd dagen, ook voor niet betalende leden?

      Hey,
      Ik ben zelf nog niet zo lang op het forum, maar heb het volgende opgezocht.


      Forum voor het organiseren van BD-Shooting-Days. Plaats hier de aankondiging, programma en deelnemerslijsten.


      Canon EOS 90D EFS 18-135

      Comment


      • #4
        Re: sd dagen, ook voor niet betalende leden?

        merci voor de tip zal een mailtje sturen.
        Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
        hier vind je mijn foto's en hier ook

        Comment


        • #5
          Re: sd dagen, ook voor niet betalende leden?

          Voor zover ik weet zijn shooting events ook toegankelijk voor niet leden van de vzw.
          Er wordt dan wel een eenmalige kleine bijdrage gevraagd (paar euro maar) voor de dekking van de verzekering.

          Dat staat dan meestal ook vermeld bij de SD event melding hoeveel het kost voor niet leden.

          Dus iedereen welkom

          Comment


          • #6
            Re: sd dagen, ook voor niet betalende leden?

            20 maal bekeken en niemand die dit weet?
            Topic gestart om 18h18 en om 19h33 al zenuwachtig na "20 maal bekeken"
            We willen wel van goeie wil zijn op BD maar geef ons a.u.b. toch een beetje tijd om te reageren

            Trouwens die 20x bekeken betekent helemaal nikske hoor ... die 20 zijn mss. zelf geen Bd'ers en weten het antwoord dus ook niet

            SD zijn open voor niet-leden maar daarvoor moeten ze wel een heel kleine extra vergoeding betaling voor de verzekering ...
            Prijzen worden altijd vermeld in topic over SD.
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: sd dagen, ook voor niet betalende leden?

              Met een analytische blik op een van de deelnemerslijsten had je dat ook zelf kunnen uitvissen hé
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #8
                Re: sd dagen, ook voor niet betalende leden?

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Voor zover ik weet zijn shooting events ook toegankelijk voor niet leden van de vzw.
                Er wordt dan wel een eenmalige kleine bijdrage gevraagd (paar euro maar) voor de dekking van de verzekering.

                Dat staat dan meestal ook vermeld bij de SD event melding hoeveel het kost voor niet leden.

                Dus iedereen welkom
                Ik kan dit bevestigen
                Iedereen is welkom, de niet-vzw leden betalen bij de erkende shoots een verzekeringsbijdrage van 2 euro

                Comment

                Working...
                X