Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIXBOOK Gelijmde albums op fotopapier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIXBOOK Gelijmde albums op fotopapier

    Ik wou graag een fotoalbum bij pixbook bestellen.
    Heb gezien dat ze nu ook albums hebben die gelijmd zijn en op fotopapier gedrukt worden.

    Heeft hier iemand al ervaring mee??
    En zo ja... of
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: PIXBOOK Gelijmde albums op fotopapier

    niemand?
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

    Comment


    • #3
      Re: PIXBOOK Gelijmde albums op fotopapier

      Ik heb al meerdere trouwalbums bij Pixbook laten maken op fotopapier, en het ziet er allemaal erg mooi uit. De levertijd is snel ( 5 dagen ).

      Comment


      • #4
        Re: PIXBOOK Gelijmde albums op fotopapier

        Beste
        Ik heb al een 50 tal gelijmde albums gemaakt bij pixbook en ben er zeer tevreden over .
        Heb nog nooit problemen gehad met leveren en de kwaliteit van de boeken.
        Je moet wel opletten dat je foto's goed zijn , als deze niet goed zijn ja dan kunnen de boeken ook niet goed zijn he !
        Ben nu aan't wachten op de mac software om de boeken te maken , maar daar zijn ze volop mee bezig .

        Comment


        • #5
          Re: PIXBOOK Gelijmde albums op fotopapier

          Draadje is ondertussen al wat ouder maar nieuwe info kan nooit kwaad lijkt mij.
          Mijn moeder heeft van haar foto's van de zomerreis twee albums laten maken, van die op gelijmd fotopapier. Ze gebruikt pixbook al jaren en is altijd heel erg tevreden geweest met het resultaat (en ze zien er inderdaad heel mooi uit, die nieuwe met gelijmd fotopapier).

          Blijkbaar vond de software daar deze keer dat er teveel foto's afweken van 'de norm' en is beginnen 'corrigeren'. Tof natuurlijk als je graag 'de norm' hebt en je foto's zomaar uploadt zonder ze zelf eerst helemaal naar je zin te krijgen. Minder tof als je zelf heel goed weet waar je mee bezig bent en bijvoorbeeld je sterrenhemel-foto's worden beschouwd als 'te donker' en opgelicht worden tot je een turquoise hemel hebt...

          Ik hou de mogelijkheid open dat er in de software ergens een optie zit om aan te geven dat je foto's niet meer gecorrigeerd moeten worden, het zou best kunnen dat mijn moeder dat gemist heeft en zelf heb ik het nog niet gebruikt.

          Maar in elk geval, ze heeft contact met hen opgenomen (vlot telefonisch te bereiken), en men heeft haar onmiddellijk gezegd dat ze opnieuw zouden drukken maar dat ze best eventjes apart een paar voorbeeldjes kon doorsturen: een scan van het gedrukte boek en de foto zoals zij vond dat ze moest zijn. Dit gedaan en een paar dagen later twee perfecte fotoboeken in de bus.

          Dus zeker niet te klagen over pixbook. Het zag er eerst even heel slecht uit maar zeer goede service en een onberispelijk eindresultaat. Wat vooral zo mooi is aan die met gelijmd fotopapier is dat de linker- en rechterpagina eigenlijk één blad zijn, en je dus foto's perfect over de middennaad kunt laten doorlopen zonder dat er iets misloopt met de aansluiting van de twee pagina's.
          Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
          vroeger op dit forum bekend als wAckO

          Comment

          Working...
          X