Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwe website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn nieuwe website

    Ja, de mijne ... En die gaat over digitale fotografie (vindplaatsen op het internet) en photoshop (links & voorbeelden) . Nu is die nog niet helemaal af, maar neem es een kijkje en laat weten wat jullie ervan vinden (kritiek / suggesties). Eerlijk zijn hé

    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

  • #2
    Oke , ik zal eerlijk zijn , en mijn mening geven over de site :

    Het idee en de bedoeling van de site zijn prima. Ook qua functionaliteit is er niets mis mee. Site is makkelijk te volgen.

    Waar ik echter wel wat aan zou veranderen , is de lay-out van de site. Werk eens met een achtergrondkleur , pull-down menu´s en wat al niet meer. Tuurlijk , als je het puur als informatiesite bedoelt , is er niets mis mee , maar het oog wil immers ook wat.

    Zeg niet dat ik het beter kan hoor Maar nogmaals , het idee en de uitwerking op dit moment is prima , alleen de lay-out aanpassen en dan is de site helemaal toppie !!!

    Wie weet denken anderen er weer anders over , maar dit is maar mijn bescheiden mening
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Site met een sobere maar zeer duidelijke opbouw.

      Meer moet dat niet voor een gewone infopagina niet zijn naar mijn inziens.



      Comment


      • #4
        Ik vind het een informatieve en duidelijke site,ook handig dat je filters kunt downloaden.
        Zelf heb ik ook een website maar dat gaat meer over de foto's die ik maak,met weinig info,ook sober.

        Groetjes
        John

        Comment


        • #5
          Mijn inziens ook.

          Als het proffesioneel moet zijn kan je er dagen aanzitten werken en uiteindelijk staat hetzelfde erop.
          Ik vind de site goed.

          Trance_811
          \Nickname: Trance_811
          \Lidnr: BD0145BE

          \website: http://www.fotojo.be
          \@:trance_811@hotmail.com

          Comment


          • #6
            Staat in men favorieten!!
            Sober..maar zeer degelijk..goed gewerkt hoor!
            Groetjes Ronny

            Comment


            • #7
              Informatieve site en meer moet dat niet zijn ,want was dit niet de bedoeling?

              Vraag me wel af of je het logo van Adobe straffeloos kan gebruiken.....

              Lijn
              lijn
              canon eos 350d

              Comment


              • #8
                Ik sluit me aan bij nnf. Meer hoeft echt niet. Alles surplus aan verfijningen en achtergrondcompositie vergt een veelvoud aan tijd.
                Ron
                Ron
                D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

                Comment


                • #9
                  @ katelijn : dat logo gaat toch weg binnen de kortste keren, wanneer ik een eigen logo heb gemaakt (zal niks speciaal zijn, enkel tof lettertype).

                  @ de rest : bedankt voor de opmerkingen. Het is idd enkel de bedoeling een informatieve site te bouwen. Alle toeters en bellen maken de pagina's steeds zwaarder om te downloaden en dat wil ik zo veel mogelijk vermijden.

                  PS : ideëen zijn steeds welkom hé

                  Greetz!
                  This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
                  My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

                  Comment


                  • #10
                    Mooi maar vind het toch iets te stijf.
                    Leuk initiatief btw.

                    Groeten

                    Comment


                    • #11
                      Tof initiatief firefox
                      Groetjes,

                      Rudi Petitjean

                      NATURE GALLERY

                      Comment

                      Working...
                      X