Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trouwfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trouwfoto's

    Hallo,

    Binnen enkele maanden gaan mijn ouders trouwen, en ze rekenen op mij voor de foto's. Maar met mijn weinige kennis kan ik eigenlijk wel wat tips gebruiken
    Zijn er dingen waarop ik moet letten? Heeft iemand wat voorbeeld foto's (qua compositie, ...)
    Of mooie plaatsen (omgeving West-Vlaanderen) waar ik enkele foto's kan maken?

    Ik moet o.a. ook een uitnodiging maken.
    Print ik die best zelf af, of laten afdrukken bij fotograaf, ...?
    Iemand ervaring hiermee?

    alvast bedankt

    groetjes,
    Tine

  • #2
    Ik wil gerust een handje komen toesteken hoor
    En binnenkort zien we elkaar toch voor die bestelling van BugEye, dan kan ik misschien live enkele tips geven

    Mooie plaatsen ... waar is het juist te doen, want W-Vl is nu niet echt klein hé

    Uitnodigingen zelf afprinten Dat zijn er meestal wel redelijk veel en als er een foto bij op staat zou ik persoonlijk voor een labo kiezen

    Comment


    • #3
      Ok, thx da's goed, live tips is nog altijd beter

      Is in omgeving van kortrijk - wevelgem.

      Het word wel een klein feestje dus der moeten maar een 20-tal uitnodigingen zijn.
      Maar idd, met foto, mss best laten printen dan bij een labo

      Comment


      • #4
        Voor uitnodigingen kan je misschien ook even je oor te luister leggen bij een digitale drukker... Dan kan je je uitnodiging op een mooi stevig karton recto verso of met vouwlijn laten drukken... Is iets duurder dan een gewone foto, maar stukken goedkoper dan traditionele offset (wat voor zo'n beperkte oplage toch af te raden is) en kwalitatief stukken beter dan je eigen printer...

        Groetjes,

        Tim
        Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

        http://www.timdebacker.be

        Comment


        • #5
          Hallo CaLim3r0 mischien heb je hier wat aan Jacques VERREES zijn
          foto's http://www.jacobel.net/pages/D100/wwf/
          Lidnummer: BD0227BE ---RIJDEN EN BLIJVEN RIJDEN DAT IS DE KUNST
          Canon 10D + SIGMA 24 - 135mm F2.8-4.5 + SIGMA 70 - 300mm f4,0-5,6 APO Makro Super II + Sigma 70 - 200mm f2,8 EX IF APO HSM + Sigma Elektronische Flitser EF-500 DG ST + Kenko PRO 300 1.4x

          Comment


          • #6
            @Tim: bedankt voor de tip, weet je misschien waar ik zo'n drukker kan vinden?

            @Torino66: thx voor de link, ik ga die zeker es bekijken. Kan ik nog iets van leren . mooie foto's.

            Comment

            Working...
            X