Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Specifieke foto gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Specifieke foto gezocht

    Hallo iedereen !

    Ik heb een misschien nogal bizarre vraag, maar ik ben op zoek naar een foto van de skyline van Antwerpen om uit te vergroten. Mits ikzelf niets van fotografie ken én ik ook niemand anders ken die gepassioneerd is door fotografie zit ik een beetje met de handen in het haar. De foto's die op het internet te vinden zijn, zijn niet optimaal van kwaliteit zodat ik ze helaas niet kan laten uitvergroten.

    Kunnen jullie mij misschien helpen?

    Alvast bedankt ! Groetjes Girly_

  • #2
    Re: Specifieke foto gezocht

    Ik heb een pano van de kade genomen van op de linkeroever .
    maar ik weet niet dat het dat is wat je juist zoekt.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Specifieke foto gezocht

      denk dat je hier in het verkeerde onderdeel zit hoor.
      wat heeft dit met het blad SHOOT te maken?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Specifieke foto gezocht

        [Mod-LesC]Zoals Bouk zegt... Het Shoot/Discussie subforum mag alleen vragen herbergen die te maken hebben met het tijdschrift Shoot. Ik heb jouw vraag verplaatst naar Algemeen. Dank voor je begrip.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Specifieke foto gezocht

          Digipics357, Ik zoek eigenlijk iets gelijkaardigs zoals de vele posters van new york, londen, ... en alle andere grote steden, maar dan eentje van de stad Antwerpen ! Zou ik je foto eens ergens kunnen bekijken en krijg ik eventueel toestemming om je foto te gebruiken om te laten uitvergroten ? Het is voor privé-gebruik. Ik wil deze foto graag laten uitvergroten om in men kamer op te hangen.

          En bouk, sorry, ben hier nu eenmaal niet zo bekend !

          Alvast bedankt

          Comment

          Working...
          X