Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat aan simpson

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat aan simpson

    met je pracht plaatje en je wel verdiende overwinning
    ook aan MP61 en Vati17 met jullie tweede en derde plaats
    en de rest van de top 12
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat aan simpson

    Van mij ook, proficiat!
    Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: proficiat aan simpson

      Ook een dikke proficiat aan Simpson met de behaalde overwinning. Dit met een origineel idee gekoppeld aan een goeie uitvoering. Ook aan MP61 en Vati17 met hun 2de en 3de plaats. Zelfs deze foto's rekende ik op de kanshebbers op de overwinning. Dus drie zwart-witfoto's op het podium. Ook de top 12 waar nog enkele hele sterke foto's tussen zitten.

      Voor mij nog een speciale vermelding voor de foto van vvbelleg. en van jerreke. Voor mij 2 voorbeelden van originaliteit ondanks er geen benen te zien waren. (maar willicht ook daardoor een wat mindere score)

      Zelf blij met het behaalde resultaat, vooral ook voor Jetty die als model van dienst de ijzige koude en wind moest trotseren. De foto heb ik genomen op de pier van Blankenberge op een sombere, regenachtige en koude namiddag. De foto werd 1 drie-kwart stop onderbelicht om de achtergrond zo somber en kleurloos mogelijk te maken. En op de benen werd er dan manueel ingeflitst om deze te laten uitkomen. Ook heb ik gebruik gemaakt van een polarisatiefilter om de reflecties van de natte pier op te heffen en de kleuren beter te laten uitkomen.

      Op naar de volgende uitdaging.
      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

      Comment


      • #4
        Re: proficiat aan simpson

        Gefeliciteerd Simpson !
        Leuk idee en mooi uitgewerkt.
        De lichte vignettering leidt de aandacht bovendien mooi naar de actie.
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: proficiat aan simpson

          @Erven: bedankt voor de vermelding en de lovende commentaar bij mijn foto. Zelf had ik mijn foto ergens in de helft van het pak ingeschat, dus ik ben helemaal niet ontevreden. Het blijft (gelukkig) subjectief wat mensen goed vinden en anderen dan weer niet hé.
          Het enige waar ik niet bij kan zijn die 1'tje die de eerste foto's kregen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die slecht vond.
          Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: proficiat aan simpson

            Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
            Het enige waar ik niet bij kan zijn die 1'tje die de eerste foto's kregen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die slecht vond.
            Neen, Soms gebeurt dit omdat iemand vindt dat de foto helemaal het thema niet is, sommigen zouden dit durven geven bij een herpost van een aangepaste foto, maar meestal is dit omdat iemand de foto veel beter vind dan de zijn eigen foto. (concurentievervalsing). Dit is iets die al vaak naar voor gekomen is en waar weinig aan te doen valt. Heb al lang leren mee leven.
            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

            Comment


            • #7
              Re: proficiat aan simpson

              Proficiat Simpson, een welverdiende overwinning
              Ook de top 12
              Grts Maddy.
              zero

              Comment


              • #8
                Re: proficiat aan simpson

                Iedereen bedankt voor de gelukwensen .
                Ik moet wel zeggen dat ik dit niet had verwacht want er waren nog wel een paar sterke inzendingen, zoals de foto met een verhaal van Vati17 mijn favoriet trouwens .
                Ik ben best wel trots op mijn eerste overwinning, maar mijn zoon die als model dienst deed nog meer dan ik !!!
                Tevens een dikke proficiat aan de top 3 en aan iedereen die meedeed .
                En die 1tjes, tja daar is al zoveel over gezegd zeker maar sportief is het zeker en vast niet .
                Look,i'm not an intellectual-i just take pictures .

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat aan simpson

                  Proficiat aan Simpson met de behaalde overwinning. Ook aan MP61 en Vati17 met hun 2de en 3de plaats.
                  Natuurlijk ook aan het voltallige top 12 team die in mijn ogen zeker verdiend zijn en waar ikzelf ook bij en blij ben.
                  Verder waren er nog bij die zeker de moeite waren en waarvan ik dacht dat ze hoger zouden scoren.
                  Met z'n allen dus naar de volgende challenge die volgens mij deze keer niet gemakkelijk zal zijn en waarvan ik ook weer hele mooie foto's van verwacht.
                  Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                  Foto Lucky

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat aan simpson

                    Ook mijn felicitaties voor simpson, MP61 en vati17.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat aan simpson

                      een verdiende overwinning
                      groeten,

                      peter
                      Mijn Fanpagina
                      Mijn website
                      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat aan simpson

                        Proficiat aan Simpson! Ik vond de inzendingen van hoog niveau en zeer varierend, dus proficiat aan alle deelnemers met hun geslaagde foto! Zelf deze maand geen tijd genomen om deel te nemen, maar hopelijk komt het er deze maand wel van...

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat aan simpson

                          zekers een verdiende overwinning en was trouwens mijn favoriet van deze maand.

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat aan simpson

                            Van Harte al was het niet mijn nummer 1.
                            zat wel in mijn top 5.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat aan simpson

                              ook de voor mij geslaagde foto met de meeste commentaren,die van fernando een dikke proficiat....

                              Comment

                              Working...
                              X