Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotolabo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotolabo

    Weet niet goed waar het te plaatsen dus waag ik het hier maar eens.
    Ben op zoek naar een goed 'mag wel wat duurder zijn' labo om toch professionele foto's te laten afmaken in de buurt van Heist op den Berg. Iemand een idee.
    Dank jullie wel!

  • #2
    Re: fotolabo

    Ik ben tevreden van profotonet
    is een online service

    Comment


    • #3
      Re: fotolabo

      Profotonet ,uitstekende kwaliteit/prijsverhouding.
      Groeten. Ronald

      Comment


      • #4
        Re: fotolabo

        In Eindhoven is er een zéér goede

        Comment


        • #5
          Re: fotolabo

          Blijkbaar is dit een goed fotolabo : http://www.milo-profi.be/diensten/fotolabo.arcx

          Deze bevindt zich in Kontich, dit is nu niet echt ver van Heist-Op-Den-Berg.

          Ik heb er zelf nog wel geen ervaring mee, maar oa. hier al positieve reacties van gelezen.
          Ikzelf ben ook heel tevreden van ProfotoNet.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: fotolabo

            Hoe is de kwaliteit bij profotonet van de zw/w prints?
            Kan iemand vergelijken met de zw/w prints bij pixum?
            Last edited by RBOOM; 4 februari 2011, 19:38.
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

            Comment


            • #7
              Re: fotolabo

              Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
              Hoe is de kwaliteit bij profotonet van de zw/w prints?
              Kan iemand vergelijken met de zw/w prints bij pixum?
              Profotonet beweert vrij recent dat ze zwart-wit foto's kunnen maken zonder kleurzweem : http://profotonet.nl/t2.asp?path=zta8b4lr
              En dit is inderdaad recent. Vroeger vermelden ze eerlijk dat ze kleurzweem niet volledig konden uitsluiten. Dus blijkbaar gebruiken ze nu een ander procedé.
              Ik heb er tot op heden nog geen ervaring mee (komt nog wel ). Ik zou gewoon eens met een beperkt aantal foto's proberen.

              Ik heb ooit eens als test 3 identieke foto's laten afdrukken op A4 zowel door Profotonet, Pixum en ASAP in Wilrijk (ben zelf woonachtig in Wilrijk). Dit waren wel kleurfoto's en mijn conclusie was dat de kwaliteit dicht bij elkaar lag, met een lichte voorkeur voor Profotonet. Pixum was dus zeker niet slecht, en ik ga zeker nog foto's laten afdrukken bij hen, want ze zijn wel goedkoper. Maar als ik toch echt een kwaliteitsafdruk wil, dan zal ik eerder naar Profotonet gaan.
              Een ander labo dat de reputatie heeft perfecte zwart-wit afdrukken maakt is Schelfhout in Antwerpen : http://www.fotoschelfhout.be/foto%20...hout/index.php.
              Zo, hopelijk heeft u hier iets aan.
              Wanneer u het resultaat heeft ontvangen, ben ik hier eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar .
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment

              Working...
              X