Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mooie fotolocaties in Zeeland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mooie fotolocaties in Zeeland

    Hallo allemaal,

    Ik weet dat er hier een andere topic loopt over héél Nederland maar ik had toch graag eens gevraagd of er mensen zijn op dit forum die mooie plaatsen weten in Zeeland waar het leuk wandelen is en waar je af en toe eens een mooie (natuur) foto kan nemen.
    De stadswallen rond Sluis, Cadzand (tegen het zwin) vind ik persoonlijk leuk om te doen. Is Hulst ook de moeite? Of andere?
    Ik heb al veel gezocht op internet (toerisme Zeeland) maar zoveel is er niet te vinden.
    Dank u alvast voor het lezen en eventuele reactie's.
    Mvg,
    Tom
    Canon

  • #2
    Re: mooie fotolocaties in Zeeland

    kijk eens op flickr
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: mooie fotolocaties in Zeeland

      Dank u voor de info! Ik zal zeker eens kijken.
      Ik had er wel nog willen bij vermelden dat ik eerder dacht aan locaties in Zeeuws Vlaanderen.
      Canon

      Comment


      • #4
        Re: mooie fotolocaties in Zeeland

        Ga eens wandelen langs de dijken van de Westerschelde vertrekkend vanuit Bath ...

        Wat mij betreft heeft Zeeland zoveel te bieden dat je op zeer veel plaatsen je gading kan vinden. Maar dan moet je het er ook voor over hebben om buiten te komen met zware bewolking en stormwind...

        Mvg, Quattra

        Comment


        • #5
          Re: mooie fotolocaties in Zeeland

          in Veere !! Rond eomgeving van het Meerse meer. Zijn er vorig jaar toevallig op uitgekomen. Wandeling rond een meer door de bossenen beemdenmet aanwezigheid van watervogels.Was al de moeite in september dus denk in de zomer
          Nikon D90,Nikon D50, Nikon 18-200 VR , SB600, Nikor 35-80, Sigma APO 70-300 macro.

          Comment


          • #6
            Re: mooie fotolocaties in Zeeland

            Dank u voor de info!
            Ik ben alles aan het noteren.
            Canon

            Comment

            Working...
            X