Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eigen website nu online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eigen website nu online

    hey

    al een tijdje werk ik met photobucket,facebook en andere forums om mijn pics te tonen.

    ben al een paar x gevraagd op een link opteschrijven om mijn foto tezien,maar wie kent nu zen links van buiten en daarbij ist niet echt profecioneel om een mogelijke klant ne facebook link tegeven

    daarmee heb ik samen met ne kameraad een portfolio aangemaakt

    hier is hem:



    laat je reacties ma komen wat julle ervan vinden
    facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

  • #2
    Re: eigen website nu online

    Heb wel een kleine opmerking ... het duurt een eeuwigheid voordat de site geladen is, op welke host zit je ?

    Ik zou trouwens ook die 'login' link van de hoofdpagina halen, ondertussen weet ik dat je met CMS made easy werkt ... iemand met minder goede bedoelingen kan dan direct de 'gaten' in de security die deze software heeft gaan uitbuiten.

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: eigen website nu online

      hey,soms laad hem snel en soms minder snel

      ik zit bij one.com en heb eerst ene van 3gb genomen

      dat met de log in zal ik eens doorgeven aan de site crieerder
      facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

      Comment


      • #4
        Re: eigen website nu online

        Ik zit ook bij one.com en eerlijk, ze zijn al wel wat trager.
        De goeie reden om voor one.com te kiezen is omdat je bij een kleine webruimte al onbeperkt dataverkeer hebt, maar je zal er dus wel bij moeten nemen dat sommige zaken ietsje trager inladen.
        Een geweldige oplossing is natuurlijk altijd kleine bestanden gebruiken.
        Mijn website bijvoorbeeld http://www.joerivanhamel.be/
        laadt nog vrij snel in, maar eenmaal op de portfolio-pagina moet je ook eventjes wachten hoor.

        De website is wel mooi, kleurencombinatie is passend. De banner is wel wat groot, maar lang niet storend, t ziet er mooi uit. ^^
        Ik vind het ook geweldig hoe het principe van u website eigenlijk ongeveer dezelfde is als bij mijn website. :P
        http://www.joerivanhamel.be

        Comment


        • #5
          Re: eigen website nu online

          Oorspronkelijk geplaatst door woosh Bekijk bericht
          Ik zit ook bij one.com en eerlijk, ze zijn al wel wat trager.
          De goeie reden om voor one.com te kiezen is omdat je bij een kleine webruimte al onbeperkt dataverkeer hebt, maar je zal er dus wel bij moeten nemen dat sommige zaken ietsje trager inladen.
          Een geweldige oplossing is natuurlijk altijd kleine bestanden gebruiken.
          Mijn website bijvoorbeeld http://www.joerivanhamel.be/
          laadt nog vrij snel in, maar eenmaal op de portfolio-pagina moet je ook eventjes wachten hoor.

          De website is wel mooi, kleurencombinatie is passend. De banner is wel wat groot, maar lang niet storend, t ziet er mooi uit. ^^
          Ik vind het ook geweldig hoe het principe van u website eigenlijk ongeveer dezelfde is als bij mijn website. :P
          de banner op de home page hebben we extra zo groot gelaten om de pagina wa optevullen.bij de andere pages (album,contact,...) is hem smaller

          dito mooie site en speciale pics
          facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

          Comment


          • #6
            Re: eigen website nu online

            Toch even de teksten beter controleren.

            veel foutjes, denk hierbij aan de "," verkeerd ,dus op deze manier zoals ik 'm nu gebruik. Aan de verkeerde kant van de spatie dus.

            Verder klopt de footer onderin niet. Hier zit namelijk een background kleur op, terwijl hier eigenlijk een afbeelding zichtbaar hoort te zijn. Althans, ik zie een zelfde kleur als de standaard achtergrond (links-rechts van je content) maar aan de rechterkant van de footer zie ik een stukje van een afbeelding (div sheet-br: Sheet-s.png).
            Links in div sheet-bl is deze afbeelding niet zichtbaar. (althans in FireFox)

            Hier moet je de maker dus even naar laten kijken.

            Even dus een aantal tips.. het is toch je visite-kaartje he.

            Verder ziet het er al goed uit
            WillemClassensDesign: Mijn website
            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
            Flitsers:HVL-F42AM;

            Comment


            • #7
              Re: eigen website nu online

              sorry maar ik vind hem echt niet mooi.
              ik vind de kleuren flets en de indeling / vormgeving saai, kadertje in kadertje in kadertje.

              het is een site zoals 14 in een dozijn zoals ze in de jaren 90 gemaakt werden en ik persoonlijk (en veel van mijn collega's) kan iemand met zo'n site niet serieus nemen, hoe goed het materiaal dat erop staat ook is. meestal wordt zo'n site ook al gesloten na 10 seconden, tenzij het gaat om kennissen of mensen die echt iets willen zien dat erop staat ..

              ik moet er misschien wel bijvertellen dat ik in de sector zit en dus redelijk op de hoogte ben van
              wat mogelijk en done en vooral not done is..

              ik raad je echt aan om het "professioneler" aan te pakken, en dat hoeft absoluut geen geld te kosten!
              installeer een wordpress (maakt het voor jou ook nog supermakkelijk om content erop te zetten) en het ziet er miljoenen keren beter uit, kijk hier bijvoorbeeld eens naar:



              en zo'n site kan je ook nog volledig naar je wensen aanpassen als jij / je kameraad iets of wat van html en css kent ...

              sorry als het hard klinkt, het is zeker niet mijn bedoeling je af te breken en ik weet dat het kak is om zo iets te lezen als je met zo'n lekker "honeymoon" gevoel zit, maar ik denk echt dat het beter kan en dat het voor jezelf (je zei klanten?) beter is als je het anders aanpakt..
              500px

              Comment


              • #8
                Re: eigen website nu online

                wordpress.. zorg dan dat je niet een website krijgt als 1 uit miljarden.
                Wordpress websites zijn altijd in 1 oogopslag herkenbaar, tenzij je werkelijk een eigen template opbouwt (wat overigens niet moeilijk is). Zelfde voor joomla, de indelingen van dergelijke websites zijn 9 van de 10 keer hetzelfde. Daarbij moet ik Matty wel gelijk geven m.b.t. dat het ontwerp wat standaard is.. Probeer eens een geheel te krijgen zonder de echte vlakverdelingen. Bijvoorbeeld een zwarte website, met een mooi faded afbeelding bovenin die bijvoorbeeld langzaam roteert. Zorg ervoor dat je geen herkenbare vlakverdeling krijgt in de pagina.

                Maar gezien je deze website moet zien als een beginnende website, ben je in ieder geval wel al op weg
                WillemClassensDesign: Mijn website
                Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                Flitsers:HVL-F42AM;

                Comment

                Working...
                X