Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gent

    Hallo

    binnenkort wil ik een shoot doen van een vriendin van mij in Gent.

    Heeft er iemand tips over leegstaande gebouwen of fabrieken ofzo?

    Greetz !

  • #2
    Re: Gent

    [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag niets te maken heeft met het tijdschrift Shoot.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Gent

      er is een gigantische verlaten fabriek aan de brandweer in Gent, wel oppassen sommige gebouwen zijn al half ingestort en moet je oppassen, andere kan je nog zonder probleem tot de bovenste verdieping geraken.

      51.067542,3.712547 (ingeven in google maps voor locatie)
      love and happiness!
      pentax k-7, sigma 30mm 1.4, 50-135 2.8, 50 1.7, 180 macro en 't kitlensje

      Comment


      • #4
        Re: Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door Cabi Bekijk bericht
        er is een gigantische verlaten fabriek aan de brandweer in Gent, wel oppassen sommige gebouwen zijn al half ingestort en moet je oppassen, andere kan je nog zonder probleem tot de bovenste verdieping geraken.

        51.067542,3.712547 (ingeven in google maps voor locatie)
        Yep, mooie locatie, maar ik ben er tijdens een shoot es uitgezet geweest door de mannen van de brandweer. Vriendelijke gasten, maar strikt gezien dus wel verboden terrein. Ik had zelfs eerst geprobeerd toestemming te krijgen via de officiële kanalen, maar daar stootte ik op een njet.

        Op de gasmeterlaan en in de haven vind je verder nog een aantal locaties.

        L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: Gent

          Als je van de Dampoort naar de Haven gaat, daar kom je ook geweldige plaatsjes tegen
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

          Comment


          • #6
            Re: Gent

            historisch centrum of is dat te gezien?
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: Gent

              Oorspronkelijk geplaatst door HanneV Bekijk bericht
              ......

              binnenkort wil ik een shoot doen van een vriendin van mij in Gent.

              Heeft er iemand tips over leegstaande gebouwen of fabrieken ofzo?
              kijken jullie wel uit!!!
              2 studentekes in leeg staande gebouwen.
              neem je hond mee.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Gent

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                kijken jullie wel uit!!!
                2 studentekes in leeg staande gebouwen.
                neem je hond mee.
                grt,bouk.
                bwoa dat lijkt me t probleem niet.

                Ik zou eerder bezorgd zijn om asbest. Of krijgt die hond een soort van kanarierol?
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Gent

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                  Yep, mooie locatie, maar ik ben er tijdens een shoot es uitgezet geweest door de mannen van de brandweer. Vriendelijke gasten, maar strikt gezien dus wel verboden terrein. Ik had zelfs eerst geprobeerd toestemming te krijgen via de officiële kanalen, maar daar stootte ik op een njet.

                  Op de gasmeterlaan en in de haven vind je verder nog een aantal locaties.

                  L.
                  Zijn ze altijd vriendelijk??? Ik zou het ook wel eens iwllen doen maar eigenlijk schrik dat ik gewoon met een boete naar huis ga wandelen :-p
                  [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gent

                    Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                    Zijn ze altijd vriendelijk??? Ik zou het ook wel eens iwllen doen maar eigenlijk schrik dat ik gewoon met een boete naar huis ga wandelen :-p
                    hha, idd, idem!

                    maar echt al bedankt voor de tips !!!

                    Comment

                    Working...
                    X