Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkt die Ingo van Top-foto wel serieus?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werkt die Ingo van Top-foto wel serieus?

    Na weken, maanden van wikken, wegen en aarzelen besloot ik gisteren dan toch eindelijk mijn Fuji Finepix S7000 bij Top-foto te bestellen. Hetgeen mij had overhaald, was dat de prijs gisteren plots van €719 naar €609 gezakt was. Ik dus een mooie bestelling gemaakt, met een MD'ke, een cardreader, een pakketke Nimh's met lader, en taske enzovoort erbij...
    Wanneer ik dat wil versturen: een error op mijn scherm. Ik denk; allé dan morgen die bestelling maar versturen...
    En potverdekkie, vandaag staat die S7000 terug op €719!
    Dan toch maar naar Nederland voor dat toestel aan €715 MET Nederlandse garantie en HANDLEIDING!

  • #2
    bij mij werkte hij serieus...ook een mailtje gestuurd en dan via telefoon een bevestiging gevraagd van de prijs en dan de bestelling (via telefoon) gedaan... en een week nadien had ik mijn spullen. Misschien dat hij een foute prijs op de site had gezet en vlug corrigeerde. Een regel bij veel folders/website is nog altijd dat de prijs informatief is ... iedereen kan foutjes maken

    Comment


    • #3
      Toeval of niet; we stonden net in de winkel op het moment dat er iemand belde ivm. die nieuwe prijs. Hij confirmeerde dat het om een vergissing op de website ging.

      **** happens.

      By the way; bezoek aan TopFoto was - op parkeerboete na - positieve ervaring. Klein winkeltje, maar véél spul binnen ...en wat een volk!
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #4
        Mijn ervaring is ook zeer positief. Alles is bij mij correct verlopen. Ik had ook een zonnekap gekocht maar er was een verkeerd
        model geleverd en zodoende heeft hij die per taxipost verzonden
        en heb ik pas na aankomst betaald.

        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

        Bezoek mijn foto's online

        Comment


        • #5
          @Jochen: hoeveel kost een parkeerboete daar ?
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Ik ben zo vrij in zijn plaats te verwijzen naar volgende topic :
            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=37114
            Originally posted by Dirtyharry71
            @Jochen: hoeveel kost een parkeerboete daar ?
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment

            Working...
            X