Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

    Hallo iedereen,

    Ik moet zaterdag 5 A4 afdrukken laten maken van professionele kwaliteit. Ze moeten om 13u klaar zijn ergens in Antwerpen en ik kan ze pas leveren vanaf vrijdagavond heel laat, of zaterdagochtend, aangezien de shoot vrijdag door de dag plaatsvindt. Levering zou gebeuren via mail, FTP, server, You Send It,... vanuit Lummen.

    Als pro labo ken ik in Antwerpen Foto Schelfhout, maar ik zoek een alternatief, wegens onenigheid tussen mezelf en de zaakvoerder.

    Wie kan me adressen bezorgen? De kwaliteit moet in ieder geval heel erg goed zijn.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

  • #2
    Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

    waarschijnlijk het beste labo in heel België:

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

      Misschien hier eens contact t mee nemen?

      Zeer professioneel labo

      SW
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
        Misschien hier eens contact t mee nemen?

        Zeer professioneel labo

        SW
        Als moderator had ik toch verwacht dat je de vraag van TS volledig zou lezen

        Als pro labo ken ik in Antwerpen Foto Schelfhout, maar ik zoek een alternatief, wegens onenigheid tussen mezelf en de zaakvoerder.
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

          Milo is een bijzonder goed labo en Asap op de Boomsesteenweg heeft ook veel naam. Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat je het in een weekend moet leveren en dat je pas laat de bestanden kan doorsturen. De meeste professionele winkels die ik ken zijn in het weekend gesloten. Dus denk ik dat je meer kans gaat hebben bij een kleine zelfstandige, en dan denk ik bijvoorbeeld aan foto Rembrandt op de Bredabaan, die kan je nog is aanspreken voor een weekend job of iets buiten de normale uren. Probleem is natuurlijk dat het je de eerste keer is dat je met die man wil werken, en je komt dan met zo'n vraag af ..... ?

          Ik het ergste geval, en als ik je der mee kan helpen wil ik ze voor U afdrukken op een Epson Stylus 3800 Pro, op Ilford fibre silk Gold, ik ben echter geen Professional maar een gepassioneerde amateur.

          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

            ASAP is op zaterdag dicht lees ik op hun website.
            Ze leveren wel zeer goede kwaliteit.

            idem Pelegrie te Hoboken.

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen



              Deze werken op zaterdag en leveren heel goede kwaliteit.
              Even vooraf contacteren om af te spreken i.v.m de rush job.

              grtz.

              Marchek

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

                @ Fotofolio en C°


                joeps er over gelezen, mijn excuses

                SW
                Mvg,
                SW
                BD1071BE

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: Bedrijf voor professionele afdrukken in Antwerpen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  Milo is een bijzonder goed labo en Asap op de Boomsesteenweg heeft ook veel naam. Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat je het in een weekend moet leveren en dat je pas laat de bestanden kan doorsturen. De meeste professionele winkels die ik ken zijn in het weekend gesloten. Dus denk ik dat je meer kans gaat hebben bij een kleine zelfstandige, en dan denk ik bijvoorbeeld aan foto Rembrandt op de Bredabaan, die kan je nog is aanspreken voor een weekend job of iets buiten de normale uren. Probleem is natuurlijk dat het je de eerste keer is dat je met die man wil werken, en je komt dan met zo'n vraag af ..... ?

                  Ik het ergste geval, en als ik je der mee kan helpen wil ik ze voor U afdrukken op een Epson Stylus 3800 Pro, op Ilford fibre silk Gold, ik ben echter geen Professional maar een gepassioneerde amateur.

                  MVG, Jeff C.
                  Hey Jeff
                  Ik ben onlangs nog bij foto Rembrandt geweest. Toffe mensen, goede service, maar zij raden voor professionele afdrukken aan dat je zelf investeert in een goede printer!!!
                  En ik heb je afdrukken gezien! Die zien er tiptop uit!
                  Herbert

                  Comment

                  Working...
                  X