Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD bekend tot ver buiten de grenzen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD bekend tot ver buiten de grenzen!

    Ik was wat aan het rond snuffelen op internet en kwam deze site tegen http://www.akkasee.com/about.php

    Ik ken natuurlijk geen woordt of teken uit het perzis, maar ga daarom wel even alle links af. Prachtige fotos kunnen ze daar alvast ook maken. en wat zie ik daar http://digitalcamera.akkasee.com/ in de linkse kolom staat Belgiumdigital .
    Hier op BD staat er nog geen link naar het perzis gebied, of het nodig is beslissen jullie maar de foto zijn van top kwaliteit.

    Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
    Lidnummer BD0066BE

  • #2
    En daar mogen ongelukken (aardbeving)

    Comment


    • #3
      Oei, kijken die allemaal op onze vingers???????

      Mooie foto's, dat wel.

      nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

      Comment


      • #4
        Originally posted by mila
        En daar mogen ongelukken (aardbeving)


        Sorry Mila, maar ik begrijp jou gevoel voor humor niet en vind de foto én de smilie bijzonder misplaatst.


        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          ik dacht even dat het aan mij lag.

          Comment


          • #6
            Je weet toch dat je zonet de 1001e post gedaan hebt...
            Originally posted by NataliaNL
            ik dacht even dat het aan mij lag.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Ik denk dat mila verwijst naar de thread die hier loopt rond het al dan niet fotograferen van ongelukken... tot daar kan ik wel volgen... maar erom lachen : nee, dank u !
              Ik was na de post van aandi direct eens gaan neuzen op die site en was deze foto al tegengekomen en ik moet zeggen : ik was er niet goed van... je weet wel wat je te zien krijgt op deze foto, maar eigenlijk WIL je dat niet geloven hé... intriest is het gewoon...
              Jan
              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hombre
                Originally posted by mila
                En daar mogen ongelukken (aardbeving)


                Sorry Mila, maar ik begrijp jou gevoel voor humor niet en vind de foto én de smilie bijzonder misplaatst.


                Ik noem die smiley een knipoog en inderdaad het was een verwijzing naar die andere topic.
                En als je andere mensen verdenkt van leedvermaak (denk je nu echt dat zo'n foto me onbewogen laat) zegt dat meer van uzelf, en er zouden al veel minder wrede foto's bestaan als de wereld gezuiverd zou zijn van die allesweters en terechtwijzers.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mila

                  Ik noem die smiley een knipoog en inderdaad het was een verwijzing naar die andere topic.
                  Het spijt me dat ik niet álle 250 nieuwe topics elke dag opvolg.
                  Misschien had je meer dan vijf woorden moeten gebruiken om jou gevoelens te uitten?


                  En als je andere mensen verdenkt van leedvermaak (denk je nu echt dat zo'n foto me onbewogen laat) zegt dat meer van uzelf, en er zouden al veel minder wrede foto's bestaan als de wereld gezuiverd zou zijn van die allesweters en terechtwijzers.
                  Hoe zielig
                  Waarom er minder wrede foto's zouden zijn als de wereld gezuiverd is van al die terechtwijzers en allesweters, is me niet zo duidelijk.
                  Net zo min is me duidelijk waarom die foto er in jou reply staat.

                  Oh, ja, nu begrijp ik het: minder wrede foto's als de wereld...

                  Zielig?

                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb de foto weggedaan, als Canonian of de Moderator dat ook willen doen met de reply van Canonion, dan kunnen we de spons er over vegen. Het was gewoon als knipoog naar het andere topic bedoeld en ik heb nooit de bedoeling gehad te kwetsen of wat dan ook willen veroorzaken.
                    Ik had die andere topic op BD pas gelezen en kwam toen terecht op de Perzische Digital en na een paar klikken op bewuste foto en zodoende was die link vlug gemaakt.
                    mea culpa

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mila
                      Ik heb de foto weggedaan, als Canonian of de Moderator dat ook willen doen met de reply van Canonion, dan kunnen we de spons er over vegen. Het was gewoon als knipoog naar het andere topic bedoeld en ik heb nooit de bedoeling gehad te kwetsen of wat dan ook willen veroorzaken.
                      Ik had die andere topic op BD pas gelezen en kwam toen terecht op de Perzische Digital en na een paar klikken op bewuste foto en zodoende was die link vlug gemaakt.
                      mea culpa
                      Met plezier de spons erover .

                      Danny
                      http://www.canonians.com

                      Comment


                      • #12
                        Aandi, knap opzoekwerk.
                        Al een geluk dat er af en toe een tekening bijstaat, dan leer je ook wat bij.
                        Ik heb het gevoel dat dit een site is vergelijkbaar met BD.
                        Iets beperkter, maar het zal nog groeien denk ik.
                        En ja inderdaad raar dat ze daar ook meekijken.
                        Al een geluk dat ze ons niet verstaan hé?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Act
                          Al een geluk dat ze ons niet verstaan hé?
                          Wees daar maar niet te zeker van. Er zijn daar heel wat mensen die Engels begrijpen en er zullen er dan ook wel enkele zijn die Nederlands kennen.
                          Dus: we letten voortaan op onze woorden want heel de wereld is watching us
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment


                          • #14
                            Ok Hombre en Canonian, bij volgende gelegenheid betaal ik een pint

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mila
                              Ok Hombre en Canonian, bij volgende gelegenheid betaal ik een pint
                              Geen probleem hoor Michel, no harm done
                              Toch bedankt voor het verwijderen van de foto.


                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment

                              Working...
                              X