Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redelijke tweedehandsprijzen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redelijke tweedehandsprijzen?

    Ik heb via een kennis een aanbieding voor tweedehandmateriaal gekregen, maar wou graag even horen wat jullie van de voorgestelde prijzen vinden, ik heb zelf niet echt zicht op de tweedehandsmarkt en vond momenteel op ebay niet direct veel vergelijkingsmateriaal.

    Dit is de aanbieding:

    Canon EOS 40D body
    Compleet met originele verpakking/doos/software, kabels, lader handleidingen etc
    komt inclusief (wordt niet apart verkocht!) Canon battery gripBG-E2
    inclusief 2 originele Canon batterijen.
    zo goed als nieuw, body heeft display protector sinds het begin dus display is ook 100% krasvrij.
    Prijs voor deze set: 550 EUR

    Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM
    Lens inclusief B+W UV filter en originele zonnekap
    Prijs voor lens apart: 150 EUR

    Indien inclusief aangekocht met bovenstaande body en battery grip: 650 EUR setprijs

    Sigma DC 10-20mm F/4-5.6 HSM
    Lens inclusief Cokin UV filter en originele Sigma draagtas/opslagtas en originele zonnekap en ook originele verpakking (doos)
    Prijs: 300 EUR

    Sigma DC 18-250mm F/3.5-6.3 OS HSM
    Lens nog onder garantie daar ze slechts enkele maanden oud is en uitsluitend voor één reis werd gebruikt.
    Lens inclusief B+W UV filter en originele zonnekap en originele verpakking (doos)
    Prijs: 360 EUR

    Peleng Fisheye 8mm F3.5 met Canon vatting
    Komt inclusief draagtasje en originele doos en Franstalige handleiding.
    Prijs: 250 EUR

    Ervaringen met de lenzen mogen ook steeds gedeeld worden, altijd leuk (vooral de groothoek-zoom en de fisheye interesseren me wel.)

    Mensen die zelf interesse hebben mogen me PMmen, als ik dan zelf beslis er niet op in te gaan, kan ik jullie wel in contact brengen met de verkoper.

    Tegen het einde van de week zouden de spullen op Ebay gaan dus ik moet voor dan beslissen of ik iets wil.

    Alvast merci voor jullie inzichten!
    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
    vroeger op dit forum bekend als wAckO

  • #2
    Re: Redelijke tweedehandsprijzen?

    Pfff, toch aan de dure kant zun.
    De body is ok maar mag nog serieus stuk zakken in prijs.
    De nieuw 60D body kost met moeite 200 euro opleg!!!

    Tussen de lensen zit niet veel soeps, tis allemaal ouwe brol en serieus overpriced toch wel weer.

    Comment


    • #3
      Re: Redelijke tweedehandsprijzen?

      Als ik u was, zou ik dat niet kopen.

      Comment


      • #4
        Re: Redelijke tweedehandsprijzen?

        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Tussen de lensen zit niet veel soeps, tis allemaal ouwe brol en serieus overpriced toch wel weer.
        Lichtjes overpriced misschien wel, maar ouwe brol is toch ook overdreven, de lenzen worden vandaag nog nieuw verkocht en één is slechts paar maanden oud, onder garantie. De ene is een goeie walkaround lens, de andere één van de beste ultrabreedhoek lenzen voor crop en de andere is een bekende fisheye.

        Of is Sigma per definitie ouwe brol?

        Comment

        Working...
        X