Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIN

    Doet er binnenkort nog iemand een bestelling (CF-kaartje) bij PIN ?
    I would like to join.
    Oost-West.Vl.

  • #2
    Ik ga binnenkort een bestelling plaatsen, maar zit wel (wegens blok ) de rest van de maand in Leuven. Mochten er kandidaten zijn die tot hier willen komen ...
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      Da's serieus ver uit de bocht voor mij.
      Toch bedankt.

      Comment


      • #4
        Originally posted by ODB
        Ik ga binnenkort een bestelling plaatsen, maar zit wel (wegens blok ) de rest van de maand in Leuven. Mochten er kandidaten zijn die tot hier willen komen ...
        ik ben van vlakbij Leuven .. en zal wel weer een en ander nodig hebben ;o)

        Comment


        • #5
          Originally posted by Visio
          Originally posted by ODB
          Ik ga binnenkort een bestelling plaatsen, maar zit wel (wegens blok ) de rest van de maand in Leuven. Mochten er kandidaten zijn die tot hier willen komen ...
          ik ben van vlakbij Leuven .. en zal wel weer een en ander nodig hebben ;o)
          Ideaal, dan moeten we maar eens afspreken. Ik wacht nog wel eventjes, want Vasa heeft gemaild dat binnenkort ook EN-EL1 batterijen gaan verkocht worden. Maar ik moet mijn kaartjes zeker voor t einde van de maand hebben.
          Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

          Comment


          • #6
            voor mij ligt het nog niet in het vuur. Hoelang denk je nog ongeveer te wachten?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Visio
              voor mij ligt het nog niet in het vuur. Hoelang denk je nog ongeveer te wachten?
              Nog even, maar niet te lang. Ik vertrek begin februari op reis, en tegen dan wil ik mijn CF wel hebben. Ik ga dus binnen een week bestellen denk ik. Ik zal je op de hoogte houden.
              Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

              Comment


              • #8
                kan het eventueel op mijn werkadres besteld worden, dan is er zeker iemand als DHL langs komt (de receptioniste kent mijn interne lijn al van buiten )

                ik heb minimaal een EN-EL3 voor de Nikon D100 nodig, vermoedelijk bestel ik er direct 3, maar ik denk dat er ook nog wat CF kaartjes zullen bijkomen.

                Comment

                Working...
                X