Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrijwillige fotografen gezocht voor triathlon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vrijwillige fotografen gezocht voor triathlon.

    Hallo allemaal,

    Brasschaat organiseerd dit jaar weer een triathlon. Deze gaat door op zondag 29 mei 2011. De dag is opgebouwd uit 3 kwart triathlons en 1 achtste triathlon.
    Ik ben, net zoals vorig jaar, dit jaar weer van de partij als forograaf. Vorig jaar was ik enige fotograaf aanwezig en dat was gekkenwerk bij deze korte afstanden. Omdat de wedstrijden kort op elkander vertrekken, 1e reeks is aan het aankomen waneer 2e reeks start met zwemmen,is het onmogelijk de podia plaatsen te fotograferen van de gefinsishde reeks.
    Daarom zoeken we nog een paar fotografen (2 à 3), om zo het werk wat te verdelen.

    De gevraagde foto's varieren van een atletenfoto tot een overzichtsfoto waarbij zowel atleet, supporters en sponsoritems in beeldkomen.

    Let wel op het is volledig vrijwillig, dus er wordt niets vergoed. En de foto's zouden op een paar dagen bij mij moeten zijn. Zodat ik ze allemaal in 1 keer aan de organisatie kan geven.


    Alvast bedankt namens de organisatie,

    Groeten.

  • #2
    Re: Vrijwillige fotografen gezocht voor triathlon.

    Zijn er bij Brafodia (de fotoclub in Brasschaat) geen mensen die interesse hebben om zo'n evenement in beeld te brengen?
    Maar dan denk ik ook dat ze liever zelf kunnen beslissen wat er achteraf mee gebeurt, anders heb je er als fotograaf niet veel aan.

    Voor mij is het te ver, ik maak alleen foto's van de triatlon en stratenloop hier in Rijkevorsel. Voor zover ik weet ben ik ook de enige die probeert om het hele gebeuren zo goed mogelijk in beeld te brengen, en dat is inderdaad heel wat werk.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Vrijwillige fotografen gezocht voor triathlon.

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Zijn er bij Brafodia (de fotoclub in Brasschaat) geen mensen die interesse hebben om zo'n evenement in beeld te brengen?
      Maar dan denk ik ook dat ze liever zelf kunnen beslissen wat er achteraf mee gebeurt, anders heb je er als fotograaf niet veel aan.

      Voor mij is het te ver, ik maak alleen foto's van de triatlon en stratenloop hier in Rijkevorsel. Voor zover ik weet ben ik ook de enige die probeert om het hele gebeuren zo goed mogelijk in beeld te brengen, en dat is inderdaad heel wat werk.
      Bedankt voor de tip. Mits ikzelf niet ben aangesloten bij een club, had ik daar nog niet aan gedacht.


      Het is inderdaad wat werk. Maar tot vorig jaar was dat nooit een probleem omdat ze dan altijd een lange afstand triathlon organiseerde. Dan heb je dus tijd genoeg om van de ene dicipline naar de andere te gaan. Zonder iets te missen. Nu echter niet.

      Comment


      • #4
        Re: Vrijwillige fotografen gezocht voor triathlon.

        is voor mij ook best een eind rijden, anders met plezier.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Vrijwillige fotografen gezocht voor triathlon.

          Heb wel interesse !!!

          Heb je een PM gestuurd.
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

          BD0460BE

          Comment

          Working...
          X