Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grobet gesloten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grobet gesloten?

    Hoi,

    Probeer al de hele week grobet te bereiken op hun twee nummers .... Geen antwoord, zijn ze in vakantie of zo?

    Groetjes,
    Frank

  • #2
    Re: Grobet gesloten?

    Volgens mij pakken ze daar geen telefoon op zoals op vele plaatsen.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #3
      Re: Grobet gesloten?

      beter een e-mailke sturen.
      mvg
      dirk.
      het leven is als fotograferen, gebruik de negatieven om het positieve te ontwikkelen...

      Comment


      • #4
        Re: Grobet gesloten?

        Grobet is ne winkel waar je persoonlijk naar toe moet, niet bellen , niet mailen, maar aan den toog vragen, en voor je koopt vraag je " Wat moet ik nu echt betalen ? "
        Dan krijg je de ware prijs, enkel dan..., aan de telefoon of via mail krijg je de folderprijs.

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Grobet gesloten?

          Jezus, sorry he gasten dat ik nog nooit problemen heb gehad om te bellen en te bestellen via telefoon, en dat het nu opeens geen antwoord meer geeft. Wat een attitude ...

          Comment


          • #6
            Re: Grobet gesloten?

            Via mail heb je toch een dag of maximum twee dagen erna antwoord.
            Ze zijn vriendelijk, to the point en correct in hun antwoorden (ik heb wel enkel inhoudelijke vragen gesteld over dingen die ik online wilde bestellen, niet over prijs ofzo).

            Comment


            • #7
              Re: Grobet gesloten?

              Op hun website kan je hun folders of brieven ofzoiets bekijken. Misschien staat daar iets in over sluitingsdagen (verlof of inventaris ofzo?).

              Comment


              • #8
                Re: Grobet gesloten?

                Inderdaad Grobet kun je betere niet naar bellen maar mailen. Heb het ook al een paar keer gevraagt aan hun waarom ze niet opnemen soms...ze zeiden dat het te druk was om ook nog eens alle telefoons te beantwoorden...daarom hebben ze hun mailverkeer...en daar krijg je gegarandeerd antwoord op.

                Grtz

                Templar
                D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                Comment


                • #9
                  Re: Grobet gesloten?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frank Peeters Bekijk bericht
                  Hoi,

                  Probeer al de hele week grobet te bereiken op hun twee nummers .... Geen antwoord, zijn ze in vakantie of zo?

                  Groetjes,
                  Frank
                  Draai de boel eens om: jij gaat als klant naar Grobet, vraagt na aanschuiven aan de balie wat info ... en de verkoper zegt om de haverklap: 'mhr, is het ok dat ik even deze telefoon opneem?"
                  Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Grobet gesloten?

                    Ik heb zowel vandaag als gisteren antwoord gekregen op mailtjes van mij..

                    Comment


                    • #11
                      Re: Grobet gesloten?

                      Verplaatst naar geschikter forum
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Grobet gesloten?

                        Je kan inderdaad beter een mail sturen of binnenspringen. Via mail heb ik steeds antwoord gekregen. Bij Grobet is het dikwijls zeer druk (toch op de momenten dat ik er geweest ben) dus ik kan best begrijpen dat ze geen tijd hebben voor de telefoon. Ze nemen er de nodige tijd voor de klanten in de winkel. Goeie service daar

                        Comment


                        • #13
                          Re: Grobet gesloten?

                          Met mail zijn ze toch ook niet snel, de laatste (en enige) mail die ik hen gestuurd had, is verzonden op 1 april 2010. Ik had toen eerst gebeld, maar aan de telefoon werd gevraagd om mijn vraag per mail te verzenden. Ik kreeg vorige week, tot mijn grote verbazing dan toch nog antwoord op 11 januari 2011. Dat is meer dan 8 maanden later Aan de toog zijn ze altijd wel heel vriendelijk en behulpzaam, die mensen kennen hun vak, maar aan de communicatie zou toch nog wat gewerkt kunnen worden.

                          Comment

                          Working...
                          X