Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum Te Koop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Forum Te Koop

    Aan de mods...Ik kan het forum te koop lezen,maar geen reply's op doen.Hoe komt dit?Is diet enkel voor vzw leden ofzo?
    Marc

    Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

  • #2
    Re: Forum Te Koop

    In de koopjeshoek kun je enkel lezen.
    Reageren doe je per PM naar de topicstarter.

    Comment


    • #3
      Re: Forum Te Koop

      [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag niets te maken heeft met het tijdschrift Shoot.
      Lut heeft gelijk. Zij had ook kunnen verwijzen naar het Forumreglement terzake.
      Ik citeer daaruit:
      In de koopjeshoek kan men dus enkel een nieuw topic (zoekertje) openen.
      Je kan er niet op reageren.
      Verdere communicatie met de topicstarter dient te gebeuren via PM/email.
      [/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Forum Te Koop

        Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
        Aan de mods...Ik kan het forum te koop lezen,maar geen reply's op doen.Hoe komt dit?Is diet enkel voor vzw leden ofzo?
        En toen werd hij wakker.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Forum Te Koop

          Hier ontgaat de logica mij...op deze manier kan je toch nooit op de hoogte blijven/zijn van eventuele andere biedingen op een lens of camera ofzo...
          Marc

          Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

          Comment


          • #6
            Re: Forum Te Koop

            Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
            Hier ontgaat de logica mij...op deze manier kan je toch nooit op de hoogte blijven/zijn van eventuele andere biedingen op een lens of camera ofzo...
            gebruik eens zoeken, dit onderwerp is nl al meerdere keren aan bod geweest.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Forum Te Koop

              Koop en verkoop is tussen aanbieder en geïnteresseerde. BelgiumDigital biedt alleen maar het forum. Op een zoekertje in de krant reageer je ook niet via die krant, maar rechtstreeks bij de aanbieder.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Forum Te Koop

                Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
                Hier ontgaat de logica mij...op deze manier kan je toch nooit op de hoogte blijven/zijn van eventuele andere biedingen op een lens of camera ofzo...
                Voor biedingen moet je op Ebay zijn denk ik, niet op BD . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Forum Te Koop

                  Ik dacht dat iemand z'n Forum verkocht
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Forum Te Koop

                    Kweet niet hoor,op de meeste forums is het "normaal" dat je biedingen kan uitbrengen op spullen die verkocht worden.....
                    Marc

                    Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

                    Comment


                    • #11
                      Re: Forum Te Koop

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
                      Kweet niet hoor,op de meeste forums is het "normaal" dat je biedingen kan uitbrengen op spullen die verkocht worden.....
                      Dan moet je daar zeker eens een kijkje gaan nemen . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Forum Te Koop

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Dan moet je daar zeker eens een kijkje gaan nemen . . .
                        Doe normaal man,je weet evengoed als ik dat ik het niet alleen over fotografieforums heb.Dat is gewoon een algemeen "iets" op elk forum.Daarom nogmaals,dit moet kunnen imho..Stel,ik heb hier een bepaalde lens of body gezien waar ik een bepaald bedrag voor over heb.Stel 200 bv en de verkoper verkoopt dit uiteindelijk voor 180 ofzo,dan ben ik iets kwijt waar ik eventueel 200€ voor over had en de verkoper had eventueel meer kunnen krijgen voor zijn spullen.Ook vermijd je eindeloos heen en weer berichten naar mekaar.Laat gewoon bieden en iedereen weet direct waar hij aan toe is.Duidelijker kan toch niet...
                        Marc

                        Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

                        Comment


                        • #13
                          Re: Forum Te Koop

                          Tot voor enkele jaren was dit hier ook mogelijk, maar er ontsond steeds ruzie omdat andere mensen (die eigenlijk niet wilde kopen of zo) zich toch gingen inmengen met de prijs, of de biedingen.

                          Stel jij verkoop je bijna niet gebruikt lens voor 500 euro en iemand die eigenlijk niet geïnteresseerd is in jou lens komt in jou topic even zeggen dat je prijs veel te hoog is en dat de lens eigenlijk maar 300 euro waard is omdat hij ergens op internet iemand deze lens (weliswaar zeer gebruikt) ooit heeft zien aanbieden tegen deze prijs.

                          Of mensen die naast de bood vielen gaan in jou topic even reclameren omdat jij je lens aan iemand buiten het forum verkocht hebt terwijl hij eerst een bod had uitgebracht.

                          Enz.....

                          Daarom werd toen beslist om enkel nog mogelijk te maken iets te koop aan te bieden en dat alle communicatie beter achter de schermen verloopt.
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Forum Te Koop

                            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                            Tot voor enkele jaren was dit hier ook mogelijk, maar er ontsond steeds ruzie omdat andere mensen (die eigenlijk niet wilde kopen of zo) zich toch gingen inmengen met de prijs, of de biedingen.

                            Stel jij verkoop je bijna niet gebruikt lens voor 500 euro en iemand die eigenlijk niet geïnteresseerd is in jou lens komt in jou topic even zeggen dat je prijs veel te hoog is en dat de lens eigenlijk maar 300 euro waard is omdat hij ergens op internet iemand deze lens (weliswaar zeer gebruikt) ooit heeft zien aanbieden tegen deze prijs.

                            Of mensen die naast de bood vielen gaan in jou topic even reclameren omdat jij je lens aan iemand buiten het forum verkocht hebt terwijl hij eerst een bod had uitgebracht.

                            Enz.....

                            Daarom werd toen beslist om enkel nog mogelijk te maken iets te koop aan te bieden en dat alle communicatie beter achter de schermen verloopt.
                            Sorry hoor zunoel,maar dit is klinkklare onzin....maar ja wie ben ik om tegen de mods in te gaan.Toegegeven deze toestanden die je aanhaalt gebeuren,da's een feit en dat gebeurt op bijna elk forum maar daar is het nu net een forum voor.(anders kan je net zo goed alleen op kapaza verkopen bv)Maar dat weegt niet op tegen de verkopen die wel serieus verlopen.In dit geval kan er mischien iets verkocht worden dat je graag had gehad en iets meer voor over had dan iemand anders.Je kan daar dingen mee mislopen vindt ik.Ik vindt deze maatregel eerder een groot nadeel dan een voordeel,maar nogmaals...wie ben ik.I'll rest my case.....
                            Last edited by Spotterke; 13 januari 2011, 20:45.
                            Marc

                            Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

                            Comment


                            • #15
                              Re: Forum Te Koop

                              Mijn idee is dat het goed is zoals het is. BD zorgt voor het "forum", maar elk aanbod is tussen aanbieder en geïnteresseerde. Wij krijgen regelmatig kwalijke berichten ivm de Aangeboden/Gezocht subfora waar wij echt niets aan kunnen doen. Als in die subfora dezelfde gevechten zouden uitgevochten worden als in andere subfora (t.e.m. ChitChat) zou het hier helemaal onleefbaar zijn.
                              Beschouw het als een dienst aan de geregistreerde gebruikers, maar meer dan dat ook niet.

                              (voor leden van de VZW gaat BD een stapje verder qua Aangeboden/Gezocht)
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X