Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topfoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topfoto

    Is er iemand die me de weg naar Topfoto in Düren (vanuit Aalst) kan uitleggen?

    Ik trek er morgenochten naartoe!

    Alvast bedankt!

    Tim

    PS: Of had ik deze vraag in chit chat moeten stellen?
    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

    http://www.timdebacker.be

  • #2
    kijk even via www.routenet.be. Is ongeveer 200 km.

    Eens je voorbij Aken bent, kom je in wegwerkzaamheden terecht, daar moet je op het rechterbaanvak blijven, want anders ben je de afrit gepasseerd...
    Eens van de afrit, rijd je linksaf, blijf een poosje volgen. De winkel is in het centrum, en er is parking in de buurt (maar ben de naam van de parking vergeten) ...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Rij naar naar Aken, voorbij Aken rijden richting keulen. Ik dnek dat het afrit 6 of 7 is (duren). Eenmaal van de autostrade aan de lichten linksaf. Dan deze baan volgen en dan aan de volgedne lichten rechtsaf (tankstation). Deze baan blijven volgen. Na enkele kilometer moet je dan een baan naar links nemen waar er een parking is. Maar er staat een plannetje op de site van top-foto... De eerste maal dat we zijn geweest hebben we even moeten zoeken, maar nu rijdt onze auto er automatisch naartoe.
      Anders met een routeplanner ben je ook al wat.
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tim De Backer
        Is er iemand die me de weg naar Topfoto in Düren (vanuit Aalst) kan uitleggen?

        Ik trek er morgenochten naartoe!

        Alvast bedankt!

        Tim

        PS: Of had ik deze vraag in chit chat moeten stellen?
        Brussel -> Luik -> Aachen -> Koln
        Na Aachen afrit Düren (afrit 7)



        Richting Düren, ong 4km tot de spoorwegen.
        Nadat je de spoorweg over bent, ong. 800m verder de 5e straat rechts (Bismarckstrasse)
        Dan steeds rechtdoor (je komt op de Schenkelstrasse) en na weer zo'n 800m links de Wilhelmstrasse in (is éénrichting).



        Best in die buurt ergens parkeren want je kan blijkbaar niet helemaal tot bij de Kaiserplatz (shoppingstraatjes errond waarschijnlijk)

        http://www.theafricabug.com

        Comment


        • #5
          Als je naar de site van topfoto gaat: Informationen / Anfahrtbeschreibung ... dan krijg je een duidelijke routebeschrijving vanaf de afrit van de autostrade tot voor de deur. Met fototjes en al, heel makkelijk te volgen. Je vliegt er zo naar toe

          groetjes en misschien tot daar ik ga zaterdag ook langs

          PS opletten want op zaterdag maar tot 15u open


          BD0213 BE
          Living and learning with my Canon 350D and accessories

          Comment


          • #6
            Eens van de afrit, rijd je linksaf, blijf een poosje volgen. De winkel is in het centrum, en er is parking in de buurt (maar ben de naam van de parking vergeten) ...
            Op zaterdag is die parking enorm druk bezet. Het is ook een betalende parking dus vergeet geen gepast geld mee te brengen.
            Zelf had ik een gratis plaatsje gevonden aan de grote weg vlak naast die parking.
            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

            Bezoek mijn foto's online

            Comment


            • #7
              .. dan is het lange wachten dan toch eindelijk beloond, hé Tim?

              Alvast veel succes met je aanwinst, ik kijk uit naar de resultaten!

              groetjes, K@rel
              Is this the real life? Is this just fantasy?
              Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

              Comment


              • #8
                Hoi,
                Moet men alvorens naar Duren (topfoto) te rijden, telefonisch contact opnemen om te horen of het gewenste in voorraad is, of is er een redelijk stock voorradig, of moet men eerst bestellen via internet met de vermelding dat de goederen persoonlijk worden afgehaald, hoe werkt het eigenlijk, hoe doen jullie dat...?
                Morris.
                Morris.
                http://www.wix.com/morisse/deurne-diest

                Comment


                • #9
                  Tim, veel plezier met je nieuwe cam.
                  Groetjes,
                  Frank

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by morris
                    Hoi,
                    Moet men alvorens naar Duren (topfoto) te rijden, telefonisch contact opnemen om te horen of het gewenste in voorraad is, of is er een redelijk stock voorradig, of moet men eerst bestellen via internet met de vermelding dat de goederen persoonlijk worden afgehaald, hoe werkt het eigenlijk, hoe doen jullie dat...?
                    Morris.
                    Het beste is om eerst te bestellen en te vermelden of het opgestuurd moet worden of dat je er zelf om komt. Als het bestelde binnen is dan krijg je een mail of telefoontje van Ingo. Hij heeft wel wat in stock, maar zo groot is de winkel niet dat hij alles in stock heeft.
                    Groetjes,
                    Frank

                    Comment

                    Working...
                    X