Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon lens stuk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon lens stuk

    een canonlens van een 400 euro, is dat nog de moeite om die te laten maken? Is natuurlijk 5 weken uit garantie de zoom zit op 70mm vast, eronder kan ik gaan, maar wil ik naar boven, dan moet ik de lens naar beneden houden, want als ik hem gewoon horizontaal houd, dan zit hij "vast" op 70mm.
    Waar in Belgie kan ik die in de prov. Antwerpen het beste laten maken ( canon heeft geen reparatie centrum meer in Belgie dacht ik )
    Iemand hints?

  • #2
    Re: canon lens stuk

    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    Iemand hints?
    http://www.techrepair.nl/index.html

    Comment


    • #3
      Re: canon lens stuk

      amaai, nu snap ik waarom we geen regering hebben... Antwerpen ( belgie) is groot geworden
      Kan ik die lens ( niet bij konijn gekocht ) bv. daar binnendoen ??? ( Is dat dan nog haalbaar voor die lens ??? --> zal wel de postkosten enzo moeten betalen , en de reparatie en een lens van 400 euro, die me dan misschien een 200--300 euro gaat kosten eer die gerapareerd is, dan koop ik liever ne nieuwe..) Dus de vraag is meer .. is het nog haalbaar om die lens te maken ???

      Comment


      • #4
        Re: canon lens stuk

        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        amaai, nu snap ik waarom we geen regering hebben... Antwerpen ( belgie) is groot geworden
        Antwerpen -> Bergen op Zoom is nu ook weer niet zo ver lijkt mij...

        (Antwerpen -> Bergen op Zoom = 38km - Antwerpen -> Turnhout = 48km.)

        En als jij ze bij Konijn binnen brengt sturen zij die toch op naar Techrepair (en die kosten gaat Konijn niet voor u betalen)

        Ik wou maar helpen...

        Comment


        • #5
          Re: canon lens stuk

          dat je wou helpen daarvoor mijn dank, het is maar ..prov. Antwerpen is groot, voor mij is dat 150 km, ( en naar konijn een 35 km heen en terug )

          Comment


          • #6
            Re: canon lens stuk

            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            dat je wou helpen daarvoor mijn dank, het is maar ..prov. Antwerpen is groot, voor mij is dat 150 km, ( en naar konijn een 35 km heen en terug )
            Waar maak je je dan druk over als je zo dicht bij konijn woont? Gewoon daar binnendoen en je kan zelfs vragen dat ze u eerst contacteren met de prijs van herstelling voor ze ze laten uitvoeren.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment

            Working...
            X