Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotospeciaalzaak regio oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotospeciaalzaak regio oostende

    Hallo

    Ik woon in Gistel (13km van oostende) en had graag geweten of iemand van jullie een fotospeciaalzaak kent in deze regio. Dit omdat ik niet in Mediamarkt of een andere grote keten wil belanden voor lenzen waar toch enige service voor vereist is. ik wil de 70-200 f4L IS USM die ik volgend jaar wil kopen niet aanschaffen in zo'n winkel maar wel in een degelijke speciaalzaak.

    Mvg
    canonfreak1000D
    Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
    hier vind je mijn foto's en hier ook

  • #2
    Re: fotospeciaalzaak regio oostende

    Ikzelf woon in Oostende.
    Voor Canonmateriaal is er geen goede winkel, wel enkele winkels die je aan bepaalde accessoires kunnen helpen. In de fotografiecursus zit iemand die zeer tevreden is van canonline. Dit is een winkel in de buurt van Diksmuide. Niet direct de goedkoopste, maar blijkbaar goede service. www.canonline.be

    groeten,
    Sven

    Comment


    • #3
      Re: fotospeciaalzaak regio oostende

      Een goed half uurtje rijden en je bent bij deze jongens.

      Comment


      • #4
        Re: fotospeciaalzaak regio oostende

        en da half uurtje is het wel waard hoor!!!



        we gaan toch een keer een forumkorting moeten aanvragen!!!! we sturen zowat iedereen door
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: fotospeciaalzaak regio oostende

          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          en da half uurtje is het wel waard hoor!!!



          we gaan toch een keer een forumkorting moeten aanvragen!!!! we sturen zowat iedereen door
          Inderdaad, ik ga daar heel binnenkort een TC20E III bestellen, nergens goedkoper te vinden dan bij hun.
          We zullen eens met Kristof en Sven een klapke moeten doen (alhoewel ze ook het forum volgen )

          Comment


          • #6
            Re: fotospeciaalzaak regio oostende

            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            .............



            we gaan toch een keer een forumkorting moeten aanvragen!!!! we sturen zowat iedereen door
            neem je VZW lidmaatkaart mee, wie weet.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: fotospeciaalzaak regio oostende

              ik ben geen lid, juist geregistreerd op forum
              Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
              hier vind je mijn foto's en hier ook

              Comment


              • #8
                Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                Inderdaad, ik ga daar heel binnenkort een TC20E III bestellen, nergens goedkoper te vinden dan bij hun.
                We zullen eens met Kristof en Sven een klapke moeten doen (alhoewel ze ook het forum volgen )
                waarom bestellen!!! zie da em op stock is
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                  Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
                  ik ben geen lid, juist geregistreerd op forum
                  ohh jee, je moest eens weten, wat een VZW lidmaatschap allemaal aan voordelen bied.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                    Oorspronkelijk geplaatst door timmersv Bekijk bericht
                    Ikzelf woon in Oostende.
                    Voor Canonmateriaal is er geen goede winkel, wel enkele winkels die je aan bepaalde accessoires kunnen helpen. In de fotografiecursus zit iemand die zeer tevreden is van canonline. Dit is een winkel in de buurt van Diksmuide. Niet direct de goedkoopste, maar blijkbaar goede service. www.canonline.be

                    groeten,
                    Sven
                    West-Vlaanderen is inderdaad een ramp als het op betaalbaar foto-materiaal aankomt. Als je inderdaad naar een winkel wil waar ze ook (ongeveer) weten wat in hun dozen zit moet je wel een stukje rijden.

                    Canonline is inderdaad niet direct de goedkoopste (en ik ben er ook twee jaar geleden met de open bedrijvendag geweest en het leken me nu ook niet meteen de meest vriendelijke mensen...)
                    70-200mm f 4 L IS USM (vandaag 09/01/11) bij canonline aan 1157,38 / bij art en craft aan 969,00 / bij konijn aan 949,00 / bij Studio73 aan 915,00
                    En voor 200euro graak je toch al ergens met de auto

                    Hier en daar hebben mensen op dit forum toch ook de indruk dat het foto-materiaal in prijs aan het stijgen is (owv de Euro tov Yen en de Euro tov Dollar), maar ik weet niet precies als dat zowel voor objectieven als voor bodies het geval is...
                    Canon 40D + Canon 400D + 10-22mm + 18-55mm IS + 55-250mm IS + Lowepro Mini Trekker + Lowepro Toploader 65 AW + Lowepro Street & Field Rover Light

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                      canonline ligt in boezinge, is bijna tegen ieper hoor, ook al niet veel goeds van vernomen, geen hulp willen bieden met een canon 1000d in garantie bv...
                      Tis bedroevend in west-vlaanderen, blijkbaar kan en wil men hier niet concureren met de rest. Kzou ook zeggen neem n kijkje bij art&craft of zo
                      smile ! ...it confuses people ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Inderdaad, ik ga daar heel binnenkort een TC20E III bestellen, nergens goedkoper te vinden dan bij hun.
                        Nergens?
                        http://www.topfoto-online.de/item.ph...17fv23756149b6

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                          Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                          Tja, inclusief verzendingskosten wordt dit €487,90 (€479 bij Art&Craft) maar het is inderdaad een heel sterke prijs .

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                            Niet dat ik een fan ben van Media Markt, of dergelijke dozenschuivers, maar ik vraag me
                            wel af welke speciale service eens lens behoeft? En of je nu van een peperdure dealer iets
                            speciaals mag verwachten als je er een lens koopt?

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotospeciaalzaak regio oostende

                              Zonder te willen publiciteit maken voor welke firma ook, toch even vertellen dat ik na de aankoop van mijn D90 ter plaatse bij Konijnenberg (heb er toen een dagje van gemaakt) al mijn lenzen en accessoires via internet bij www.digicamshop.be aangekocht heb : was iedere keer de beste prijs en inderdaad zoals ze beweren vandaag voor 22 uur besteld 's anderdaags netjes bij mij aan de deur afgeleverd. Ik heb zo al ettelijke euro's uitgespaard en tja, als er iets misloopt dan ben ik nog zo zeker niet dat ik slechter af ben dan als ik ze in een traditionele winkel had gekocht ...
                              groetjes,
                              nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
                              fotosite: www.nolfinarium.be

                              Comment

                              Working...
                              X