Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

    Ik heb een simpele vraag over de toegankelijkheid van foto konijnenberg in turnhout, ik zou graag zaterdag daar eens een kijkje gaan nemen en eventueel lenzen kopen. Nu moet ik een eindje rijden en ben om het moment "minder mobiel", dus vroeg ik mij af als het daar een beetje toegankelijk is qua parkeerplaats en inkom (bijvoorbeeld geen trappen etc), zodat ik niet een stuk rij en niet eens in de winkel geraak.

    Iemand die mij dit kan zeggen, alvast hartelijk bedankt.

  • #2
    Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

    Parkeermogelijkheden aan de deur want ligt in een industriezone. Ik denk dat er geen trappen zijn maar daar heb ik eigenlijk niet op gelet toen ik daar was. De winkel is gelijkvloers.
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

    Comment


    • #3
      Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

      er zijn geen trappen mvg
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

        Parkeren is geen probleem, echter op zaterdagochtend durft het daar wel eens een circus zijn

        Zou je aanraden tijdens de week te gaan als die mogelijkheid bestaat
        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

        BD1614BE

        Comment


        • #5
          Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

          Ik denk ook niet dat er problemen zijn om daar binnen te geraken als je minder mobiel bent.
          Je kan de foto's van de winkel en de inkom hier bekijken:

          (kilk op "klik hier om meer te bekijken")

          Buiten een vrij lage drempel denk ik dat er niet veel hindernissen zijn.
          Als je toch 100% zeker wil zijn, dan stuur je een mailtje naar de medewerkers van Fotokonijnenberg, je zal zeker een atwoord krijgen.

          Ik kan je ook aanraden om niet tijdens de "spitsuren" (zaterdag) naar de winkel te gaan, maar als je toch op een zaterdag naar daar gaat en tijd genoeg hebt dan kan je tijdens het wachten wel alles rustig bekijken.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

            Je kan inderdaad alles rustig bekijken of in een apart hoekje iets drinken en de fotomagazines inkijken. Je moet aan de ingang een nummer trekken en dat roepen ze dan af.
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

            Comment


            • #7
              Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

              Veel reacties, hartelijk bedankt, en wat wordt aangezien als de spitsuren? Ik verwacht rond 10 uur te arriveren, of beter vroeg vertrekken zodat ik bij de opening al voor de deur sta?

              Comment


              • #8
                Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

                Ze openen de deur om 9u30 in de week.
                Ik ben afgelopen woensdag nog daar geweest, 9u10 stond ik op de parking en al 7 man in rij aan te schuiven voor de deur...

                Als je rustig wil rondkijken, zou ik toch zeker rond openingstijd daar zijn dat je uw nummertje hebt.
                Dan kan je nog rustig rond kijken in de winkel. De medewerkers zijn daar zeer behulpzaam en je kan praktisch alles testen.

                TIP: neem je camera mee! Als je objectieven wil aanschaffen kan je ze daar in de winkel gelijk testen op jouw toestel.
                Canon EOS 60D

                Comment


                • #9
                  Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

                  Ik ga 2 toestellen meenemen, de crop van mijn vriendin en de ff van mijzelf, ik ga namelijk kijken voor een sigma 50mm f1,4, en ik wil een exemplaar die juist focussed. Zaterdag openen ze om 9 uur, dat wordt vroeg opstaan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

                    Ben er de 1ste zaterdag van December zelf nog geweest, om 5 voor 9 daar en er was 2 man voor me. Ideaal dus .
                    De woensdag tussen kerst en nieuwjaar ben ik met mijn neef en zen vrouw even mee geweest, toen was er een goede 15 man voor ons.
                    Alles is op de begane grond, kleine drempel aan de voordeur (opletten is een automatische deur).
                    Racing Pics
                    Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

                      Vorige week was t er wel druk op een weekdag, maar dan was t verlof.

                      Ms best wachten tot het einde van de maand, als de mensen hun geld op is, en ze geen zware aankopen meer kunnen doen.

                      BTW KB is ergens aan de autokeuring. Je kan wel voor de deur staan. Wel een nummertje trekken zoals bij de slager !
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

                        Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                        BTW KB is ergens aan de autokeuring.
                        Fotokonijnenberg is in de Everdongenlaan (het is een zijstraatje van de Everdongenlaan, goed uitkijken, anders rij je er zo voorbij), de autokeuring zit in vogelvlucht zo'n 1,5km daar vandaan op de Veedijk, aan de andere kant van de snelweg.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

                          Er is wel voldoende parkeergelegenheid, maar de verharde parking voor de deur staat snel vol (werknemers van KB en naast gelegen zaken) en dan kan je de wagen kwijt op de talrijke grasstroken naast de weg. MAAR door de huidige weersomstandigheden zijn dit echte modderpoelen. Dus wel belangrijk om weten als je minder mobiel bent.
                          Raymond
                          Canon EOS 5D MIV
                          https://www.flickr.com/photos/valloray/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Toegankelijkheid Konijnenberg Turnhout

                            Als 't toch om een of andere reden moeilijk zou zijn om binnen te geraken (modder, whatever...) en je belt even naar de winkel, dan ben ik zeker dat een verkoper je graag even komt helpen.
                            Vriendelijke mensen daar.
                            www.YourConcertShots.com

                            Comment

                            Working...
                            X