Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avondschool brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • avondschool brugge

    hallo iedereen,
    heeft er iemand hier ervaring met avondschool cursus fotografie deel 1 in het cvo st-godelieve te brugge of heeft er iemand zich ook ingeschreven? start 17 jan.

    greetings
    canon 50d, canon 17-85mm is usm, canon 50mm 1:1.8,cactus flashke en triggersetje en enkele budgetvriendelijke bouw(spaar)lampkes

  • #2
    Re: avondschool brugge

    Nog efkes geduld en je zult het zelf merken.
    Succes met de cursus
    If it moves, shoot it with a Canon
    http://www.jeedeewee.be

    Comment


    • #3
      Re: avondschool brugge

      [Mod]
      Topic verplaatst naar een geschikter forumonderdeel.

      De fotohoek - beginnershoek is om foto's te tonen.

      Comment


      • #4
        Re: avondschool brugge

        ok, ikdacht dat avondschool ook voor beginners was... ;-)
        canon 50d, canon 17-85mm is usm, canon 50mm 1:1.8,cactus flashke en triggersetje en enkele budgetvriendelijke bouw(spaar)lampkes

        Comment


        • #5
          Re: avondschool brugge

          Oorspronkelijk geplaatst door de wim Bekijk bericht
          ok, ikdacht dat avondschool ook voor beginners was... ;-)
          Dat is het ook. En of je er veel van gaat opsteken, hangt van je basiskennis af. Als je er
          al iets of wat over weet dan zijn veel van die lessen behoorlijk saai. Hoe je je klok van je
          toestel instelt. Hoe je RAW kiest. Wat het verschil is tussen AV en TV. Kortom, met iets
          of wat basiskennis niet bepaald spannend.
          Leuk zijn dan wel weer de uitstapjes samen. Het beoordelen van de gemaakte opnames
          tijdens die uitstapjes. Weet je al een en ander, dan moet je het gewoon de tijd geven.
          Veel van die lessen worden gevolgd door mensen voor wie de aan- en uitknop al behoorlijk
          ingewikkeld is.

          Comment


          • #6
            Re: avondschool brugge

            djuuu, en ik gebruik men toestel al altijd in manueele stand en in raw....

            hopelijk veel uitstappen hee en ben ik niet de enige die al een klein beetje basiskennis heeft
            canon 50d, canon 17-85mm is usm, canon 50mm 1:1.8,cactus flashke en triggersetje en enkele budgetvriendelijke bouw(spaar)lampkes

            Comment


            • #7
              Re: avondschool brugge

              Oorspronkelijk geplaatst door de wim Bekijk bericht
              djuuu, en ik gebruik men toestel al altijd in manueele stand en in raw....

              hopelijk veel uitstappen hee en ben ik niet de enige die al een klein beetje basiskennis heeft
              Zal van klas tot klas afhangen, van jaar tot jaar, maar erg dik gezaaid zijn die mensen
              met een behoorlijke basiskennis toch niet; al hebben ze soms best wel goed materiaal.
              Maar moed houden, met een beetje geluk heb je een paar wapenbroeders en zusters en
              een goede tijd.

              Comment


              • #8
                Re: avondschool brugge

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Zal van klas tot klas afhangen, van jaar tot jaar, maar erg dik gezaaid zijn die mensen
                met een behoorlijke basiskennis toch niet; al hebben ze soms best wel goed materiaal.
                Maar moed houden, met een beetje geluk heb je een paar wapenbroeders en zusters en
                een goede tijd.
                van mezelf kan ik eigenlijk niet zeggen dat ik al "behoorlijke" basiskennis heb , eerder gewone basis... weet wel ongeveer waar alles voor diend zoals sluitertijd en diafragma en iso waarden en dergelijke en weet wel hoe ze te kombineren met elkaar en beetje flitslicht gebruiken en vaste verlichting... jaja, heb al veel gespeeld met vanalles en zo leer je wel veel vind ik maar een profesionele uitleg van alles lijkt me toch intressanter, denk dat ik mischien wel bepaalde resultaten niet zal verbeteren maar er dan toch makkelijker aankomen... en natuurlijk beetje bewerkingen leren voor in ps c4 en lightroom 3 hee want daar kan je niet genoeg van weten hee, al die snelcodes met da ctrl toetske...
                canon 50d, canon 17-85mm is usm, canon 50mm 1:1.8,cactus flashke en triggersetje en enkele budgetvriendelijke bouw(spaar)lampkes

                Comment

                Working...
                X