Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Europese Fnac-prijs voor Fotografie 2004

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Europese Fnac-prijs voor Fotografie 2004

    Ter info :

    In het voorjaar van 2003 lanceerde Fnac de eerste editie van de 'Europese Fnac prijs voor Fotografie'. Een fotowedstrijd waaraan alle Europese landen waar Fnac gevestigd is, deelnamen: België, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje en Portugal. De prijs van deze eerste editie werd in juli 2003 toegekend aan het Zwitserse fotografenduo Yann Mingard en Alban Kakulya voor hun project 'A l'Est d'un nouvel Eden'.

    Gesteund door de talrijke enthousiaste reacties lanceert Fnac in januari 2004 de tweede editie van de Europese Fnac prijs voor Fotografie. Deze wedstrijd richt zich tot professionele en niet-professionele fotografen die een dossier kunnen voorleggen met een concept dat qua vorm en inhoud coherent is. Elk dossier moet minstens 20 foto's bevatten (*).

    De dossiers worden in een eerste fase voorgelegd aan een onafhankelijke jury van kenners uit de wereld van het beeld, die een nationale laureaat kiezen. Vervolgens zal een internationale jury de Europese Fnac-prijs toekennen aan één van de nationale laureaten, ter gelegenheid van 'Les Rencontres Internationales de la Photographie' in Arles tijdens de maand juli 2004. In het najaar wordt het fotowerk van de Europese laureaat tentoongesteld in Parijs, gevolgd door een Europese tournee in de fotogalerijen van Fnac.

    Geïnteresseerd ?
    Wult u graag deelnemen aan deze wedstrijd, dan kunt u uw fotodossier indienen bij het onthaal van elke Fnac winkel ter attentie van de communicatieverantwoordelijke. De wedstrijd wordt afgesloten op 17 april 2004.

    PDF met reglement kan je downloaden op
    http://www.fnac.be/vlaams/contactnl/reglement2004NL.pdf
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

  • #2
    pffff ,
    20 goeie samenhangende foto's, amaai dat is niet voor mij
    ik heb er maar een paar goeie
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Twintig? Zeg maar vijftig! Als we ergens aan beginnen is het om te winnen he

      Groetjes,

      Tim
      Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

      http://www.timdebacker.be

      Comment


      • #4
        Ik ben juist begonnen met digitale fotografie, maar ik denk dat ik een kansje ga wagen.
        50 foto's zijn natuurlijk wel veel, maar als je een goed onderwerp hebt, dan zal dat wel meevallen.

        Gegroet
        BD0706BE

        Comment

        Working...
        X