Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS REBEL garantie: het antwoord van Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS REBEL garantie: het antwoord van Canon

    Op mijn vraag aan Canon US of het mogelijk is om garantie uit te breiden of gelijk wat naar Europa kreeg ik volgend antwoord:

    Dear Bert Verbiest,

    Thank you for contacting Canon product support.

    I'm sorry, but we do not offer international warranties for the EOS
    Digital Rebel. If you purchase this camera in the United States, the
    warranty is valid only in the U.S. It is not valid overseas.

    To ensure warranty coverage, we suggest that you purchase the camera in
    your country of residence.

    Thank you for choosing Canon.

    Sincerely,

    Jenny
    Product Support Representative

    Customer Satisfaction... The most important product we support!



    Misschien handig voor degenen die hier nog over zitten te 'speculeren'
    mvg,
    Bert
    D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

  • #2
    Ik quote van http://forum.fotoapparatuur.net/viewtopic.php?t=881&start=30
    Dus een aankoopbewijs met doane-declaraties is voldoende om garantie te claimen in Europa ?


    Ik ben momenteel sinds enkele weken ook koortsachtig op zoek naar de 10 d. In de vs is het inderdaad nog steeds het goedkoopst tot zelfs inmiddels aangeboden voor 999$, maar als je dan de talrijke reviews erop nahoud van dergelijke online shops weet je meteen hoe laat het is!!
    Meestal zijn die bedrijfjes malafied tot en met, grey marked producten, demo's, teruggestuurde toestellen en diens meer..... Nee, 1500$ is nog steeds de prijs daar voor een "betrouwbaar" product.
    En de nu aan jullie allen iets ZEER BELANGRIJK. Ik ben van Belgie en heb canon Belgie gecontacteerd wat betreft de garantie van toestellen uit de v.s Only warranty in vs is de garantiekaart die erbij zit, daar kan je inderdaad tot dusver niets mee aanvangen in europa. Maar zeg nu zelf als wij een electrotoestel of wat dan ook hier bij ons aankopen gebruiken wij die toch ook niet!!! IS HET NIET? Wij belgen alvast niet . HET AANKOOPBEWIJS MET AANKOOPDATUM IS VOLDOENDE ALS BEWIJS VAN GARANTIE, ALDUS CANON BELGIUM en dat geldt voor heel europa, waar ook het toestel vandaan komt!!!!!!!!!!!!!! Wat betreft voor Belgie en Nederland moet je wel zelf je toestel aanbieden bij de dienst herstellingen van canon en deze is gevestigd in Roosendaal. Zo, ik hoop dat ik een beetje het misterie van de garanties heb kunnen verduidelijken, alvast als ik canon belgie mag geloven, al hebben ze mij dat formeel bevestigd.
    En nu zelf nog aan die geweldige 10 d zien te geraken, want ik ben er nog steeds niet uit waar ik hem zal aanschaffen. Nederlandse bedrijven die via paralelimport invoeren bieden ook interresant aan de dag vandaag. Misschien wacht ik toch nog even op de eos 5D??, met full frame zoals de 1d en 1 d's, want komen aan betaalbare prijs doe ie hoedanook vroeg of laat.
    Groetjes, Blord

    Canon 7D en wat lenzen.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Blord
      met doane-declaraties
      Daar heb je het spreekwoordelijke addertje...
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Customer Satisfaction... The most important product we support!

        slaan duidelijk hier de plank mis , als je een beetje kwaliteit levert dan kan er ook wel wereld wijd garantie af. dit doen ze namelijk wel met het glas
        "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

        Comment

        Working...
        X